خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز در رشت اتفاق افتاد:

واژگونی کامیونت حمل سوخت و جاری شدن گازوئیل در خیابان

طبق بررسی‌های بعمل آمده و اظهارات شاهدان عینی خودروی کامیونت پس از انحراف ناگهانی در حال واژگون شدن بود که به ناگاه خودروی عبوری خاور با قرار گرفتن در کنارش مانع واژگونی‌اش شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از آتش نشانی رشت،  ظهر  امروز  بر  اثر بروز حادثه نیمه واژگونی خودروی کامیونت و ریزش گازوئیل، مرکز کنترل ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت  دو دستگاه خودروی نجات و اطفایی از ایستگاه ۵ آتش نشانی به همراه ۱۰ آتش نشان را به محل حادثه واقع در بلوار شهید بهشتی، جنب پل رازی اعزام کرد.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی در این باره گفت: به محض رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی کامیونت پس از انحراف ناگهانی به صورت نیمه واژگون بر روی یک دستگاه خاور سقوط کرده و موجب ریزش گازوئیل بر روی سطح خیابان را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه سریعاً آتش نشانان نسبت به ایمن سازی محل حادثه و پیشگیری از بروز حوادثی همچون واژگونی خودرو و آتش سوزی اقدام کردند افزود:  طبق بررسی‌های به عمل آمده و اظهارات شاهدان عینی خودروی کامیونت پس از انحراف ناگهانی در حال واژگون شدن بود که به ناگاه خودروی عبوری خاور با قرار گرفتن در کنارش مانع واژگونی اش شد.

مومنی گفت: آتش نشانان پس از مستقر کردن خودروی کامیونت به مکان امن به ایستگاه مربوطه مراجعت کردند.

همین گزارش حاکی است، به واسطه از خود گذشتگی راننده خودروی خاور از واژگونی خودروی کامیونت و همچنین صدمات احتمالی به راننده و سرنشین پیشگیری بعمل آمد.

کد خبر : ۳۸۲۰۲۳