خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز صورت گرفت؛

بازدید رئیس سازمان صنعت و معدن و مدیرعامل شهرک‌های صنعتی گیلان از مناطق صنعتی شرق گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۸۲۱۰۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: مشکل واحدهای تولیدی در سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گره نمی‌خورد اما برطرف کردن برخی از مشکلات فرا دستگاهی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این بازدید که ظهر امروز صورت گرفت، علی منتظری بیان داشت: جلسه‌های کارگروه رفع موانع تولید استان به طور مستمر برگزار می‌شود و تاکنون 200 جلسه کارشناسی فرعی برگزار کردیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه صدور مجوزها نشان‌دهنده آمادگی ورود سرمایه‌گذاران در استان است، خاطرنشان کرد: کتاب «اولویت‌های سرمایه‌گذاری گیلان» به زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده و الگویی برای استان‌های دیگر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به تدوین برنامه راهبردی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: تدوین برنامه راهبردی مذکور با همکاری دانشگاه گیلان انجام شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای یک‌هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در صنعت گیلان تا پایان امسال انجام شده است، اظهار کرد: اگر بتوانیم سرمایه‌گذاران را تشویق به سرمایه‌گذاری کنیم، اتفاق خوبی در استان می‌افتد.

منتظری با بیان اینکه 520 مصوبه برای برطرف کردن مشکل واحدهای تولیدی در کارگروه رفع موانع تولید استان به تصویب رسیده است، تصریح کرد: 40 درصد از مشکل واحدهای مذکور تاکنون برطرف شده است.

وی خواستار رعایت انصاف در ارائه آمارها در مورد واحدهای تولیدی گیلان از سوی برخی از افراد شد و بیان کرد: انتظار داریم همراه با اعلام آمار، مستندات آن نیز ارائه شود.

منتظری برطرف کردن مشکل واحدهای تولیدی را زمان‌بر عنوان کرد و گفت: مشکل واحدهای تولیدی در سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گره نمی‌خورد اما برطرف کردن برخی از مشکلات فرا دستگاهی است.

این مسئول به سرمایه‌گذاری 360 میلیارد تومانی در حوزه صنعت گیلان در سال 92 اشاره کرد و گفت: سال 93 مبلغ 440 میلیارد تومان در بخش صنعت استان سرمایه‌گذاری شده و این رقم در سال گذشته به 720 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با تأکید براینکه قرار نیست عافیت‌طلب باشیم و در کنار بمانیم، بیان کرد: اگر برای توسعه استان تعدادی مدیر حذف شوند، اشکالی ندارد.

منتظری از راه‌اندازی بزرگ‌ترین واحد سلولزی کشور در شهرک صنعتی سفیدرود رشت به‌زودی خبر داد و افزود: 500 میلیارد تومان برای راه‌اندازی واحد مذکور سرمایه‌گذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز