خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد:

ثبت‌نام 643 واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات صنایع در استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۱۲۰

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت گیلان گفت: از آغاز زمان ثبت‌نام از واحدهای صنعتی جهت دریافت تسهیلات صنایع‌کوچک و متوسط تاکنون‌تعداد 643 واحد تولیدی استان از طریق سامانه بهین‌یاب برای دریافت تسهیلات مذکور ثبت نام کرده اند.

به گزارش ایلنا از رشت، منتظری با اعلام این مطلب تصریح کرد:در همین راستا جهت تسریع در بررسی و ارسال درخواست های مذکور به بانک‌های عامل، تعداد 12 جلسه کمیته کارشناسی در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با حضور نمایندگان بانک‌ها، استانداری و شرکت شهرک‌های صنعتی استان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در این جلسات تعداد 205 درخواست مورد بررسی قرار گرفت و 170 مورد تاکنون مصوب شده است.

منتظری افزود: بر اساس روال قانونی این برنامه جلسات کمیته کارشناسی مذکور بصورت مستمر در حال برگزاری است و درخواست های مصوب پس از طی مراحل لازم جهت تصویب نهایی و معرفی به بانکهای مربوطه در کارگروه رفع موانع تولید مطرح و مصوب می گردد.

وی همچنین گفت: طی دو هفته گذشته 26 مورد از درخواست های مصوب تسهیلات به بانک‌های عامل ارسال شده است و مابقی نیز در حال بررسی در کارگروه است. این روند با همراهی اعضای کارگروه با جدیت پیگیری و در حال انجام است و بصورت مستمر به بانک‌های عامل معرفی می شوند.

خاطرنشان می شود در چارچوب تسهیلات صنایع کوچک و متوسط در کشور مبلغ 4700 میلیارد ریال تسهیلات برای صنایع دارای حداکثر 100 نفر پرسنل استان در نظر گرفته شده است که واحدهای واجد شرایط می توانند از طریق سامانه www.behinyab.ir جهت ثبت نام در این زمینه اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز