خبرگزاری کار ایران

ثابت‌قدم:

طرح بازآفرینی شهر رشت حوزه‌های اقتصادی این شهر را متحول می‌کند

asdasd
کد خبر : ۳۸۴۴۱۵

شهردار رشت گفت: طرح بازآفرینی شهر رشت حوزه‌های اقتصادی این شهر را متحول می‌کند.

به گزارش ایلنا از رشت، سید محمدعلی ثابت‌قدم عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان بیان کرد: طرح بازآفرینی شهر رشت تاثیر بسیاری در محدوده شهرستانی به‌ویژه در روستاها دارد.

ثابت‌قدم عنوان کرد: طرح بازآفرینی شهر رشت حوزه‌های اقتصادی این شهر را متحول می‌کند بنابراین هدفمند کردن حوزه اقتصادی باید قابلیت عملیاتی‌شدن در بخش‌ها و روستاها را داشته باشد.

شهردار کلانشهر رشت تصریح کرد: طرح بازآفرینی رشت سند بالادستی اجرای پروژه‌های مختلف محسوب می‌شود که توسط وزارت راه و شهرسازی تدوین شده است.

وی، ثبت غذای رشت در یونسکو را از قابلیت‌های اجرای طرح بازآفرینی شهری دانست و اظهار کرد: فرآیندی از تولید در مزرعه تا فرآوری و ارائه محصول به متقاضیان در طرح بازآفرینی شهر رشت برنامه‌ریزی شده و بستری را رشد می‌دهیم که می‌تواند اقتصاد کشاورزی در روستاها را به طور معناداری ارتقا دهد.

ثابت‌قدم به ارائه برنامه‌های طرح بازآفرینی شهر رشت در دانشگاه شهید بهشتی تهران اشاره کرد و گفت: طرح مذکور پایه‌ای برای اجرای طرح‌های بازآفرینی در استان‌های مختلف شده است.

شهردار رشت اذعان داشت: محدوده غربی از تالاب عینک اجرایی می‌شود اما در محدوده شرقی با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با مشکل مواجه شدیم.

وی افزود: امسال طرح بازآفرینی شهر رشت در محدوده رودخانه زرجوب و ساغریسازان به طرف تالاب عینک اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز