خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

دستگیری سارق طلافروش در املش

فرمانده انتظامی گیلان به شناسایی یکی از متهمان توسط پلیس اشاره کرد و افزود: پلیس با تمهیدات ترافیکی خودروی متهم را متوقف و او را دستگیر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار محمدرضا میرحیدری بعد از ظهر امروز در جلسه قرارگاه جهادی صیانت بیان کرد: فرماندهان و مسؤولان باید با پایش میدانی از عملکرد و رفتار کارکنان از کج‌روی‌ها و انحراف‌های احتمالی پیشگیری کنند.

فرمانده انتظامی گیلان با تأکید براینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است، بیان کرد: اگر فردی به واسطه خطایی گرفتار شود و ما با علم به موضوع وظیفه ارشادی خود را انجام ندهیم بدون تردید باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

وی، نظارت موثر مبتنی بر ژرف‌نگری را سبب صیانت از کارکنان و استحکام پایه‌های سازمانی عنوان کرد و افزود: تمام مسؤولان و حتی کارکنان نسبت به همدیگر در اقدام‌های صیانتی و مراقبتی مسؤول هستند و در این زمینه باید ادای تکلیف کنند.

میرحیدری، خواستار تلاش بیشتر برای رسیدن به جایگاه ترسیم شده از طرف مقام معظم رهبری شد و تصریح کرد: با احساس مسؤولیت و دلسوزی بیشتر باید موانع را برطرف کرده و با شتاب بیشتری در راستای جایگاه رفیع‌تر گام برداریم.

وی در ادامه به سرقت سارقان مسلح از یک طلافروشی در املش اشاره کرد و گفت: در کمتر از 24 ساعت سارقان مذکور شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گیلان به شناسایی یکی از متهمان توسط پلیس اشاره کرد و افزود: پلیس با تمهیدات ترافیکی خودروی متهم را متوقف و او را دستگیر کرد.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس پس از ناپدید شدن متهمان به گشت‌زنی خود ادامه دادند، اظهار کرد: پلیس خودروی سارقان در یکی از روستاهای حوزه بخش کلاچای که رها شده بود، را شناسایی کرد.

میرحیدری با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی سه همدست خود را معرفی کرد، گفت: ماموران پلیس با تشکیل سه گروه عملیاتی موفق به دستگیری سارقان دیگر در شهرستان رامسر در استان مازندران شدند.

وی به انتقال متهمان پس از دستگیری به املش اشاره کرد و یادآور شد: متهمان در اجرای دستور قضایی با یک دستگاه خودرو در داخل بازار املش گردانده شدند.

کد خبر : ۳۸۵۲۲۵