خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان خبر داد:

پرداخت وام قرض‌الحسنه برای ساخت مکانی برای دام و طیور روستایی

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۶۶۱

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی گیلان از پرداخت وام قرض‌الحسنه برای ساخت مکانی برای دام و طیور روستایی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد اکبرزاده بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این شهرستان بیان کرد: سال‌گذشته تعداد 9 هزار و 246 پروژه با اعتبار 614 میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و ملی، بخش‌خصوصی و تسهیلات بانکی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گیلان اجرایی شده و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان 5 هزار و 931 پروژه را واحدهای مسکن روستایی عنوان کرد و افزود: سال گذشته 3 هزار و 216 واحد مسکن مهر در شهرهای با جمعیت زیر 25 هزار نفر ساخته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: تهیه طرح هادی 2 هزار و یک روستای بالای 20 خانوار جمعیت در استان به اتمام رسیده است.

وی تصریح کرد: گیلان جزو سه استان برتر کشور در حوزه معاونت عمرانی روستایی است.

وی از پرداخت وام قرض‌الحسنه برای ساخت مکانی برای دام و طیور روستایی خبر داد و اظهار کرد: تسهیلات مذکور در قالب معیشت به روستائیان پرداخت می‌شود.

وی مبلغ وام مذکور را 15 میلیون تومان اعلام کرد و اذعان داشت: از اردیبهشت‌ماه امسال تسهیلات معیشت با همکاری سازمان جهاد کشاورزی گیلان در حال پرداخت است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان به توزیع قیر رایگان برای زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی در گیلان اشاره کرد و بیان داشت: سال گذشته 70 میلیارد تومان قیر به گیلان اختصاص داده شد و نسبت به سال ماقبل آن جهش 4 ساله اتفاق افتاده است.

اکبرزاده با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه برای ساخت 5 هزار و 931 واحد مسکن در گیلان، افزود: 415 میلیارد تومان در بخش مذکور سرمایه‌گذاری انجام شده و 35 درصد رشد داشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز