خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان:

ضرورت وجود آژانس اجاره‌خودرو در گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۸۷۳۷۹

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان به نبود آژانس اجاره خودرو در استان اشاره کرد و گفت: ظرفیت خوبی از طریق منطقه‌آزاد انزلی برای راه‌اندازی آژانس اجاره‌خودرو در گیلان ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، ناصر آل‌محمدی ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان با اشاره به آمادگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی برای جابجایی مسافران در ایام تعطیل اظهار کرد: سالانه 10 تا 15 درصد به تقاضای سفر درون‌استانی اضافه می‌شود.

وی به کاهش سالانه 15 تا 20 درصدی تقاضای سفر برون‌استانی از طریق اتوبوس در سه سال گذشته در گیلان اشاره کرد و افزود: کاهش تقاضای مذکور به دلیل برخورداری مردم از وسایل نقلیه شخصی است.

آل‌محمدی خواستار نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی گیلان شد و تصریح کرد: موضوع مذکور در شورای هماهنگی ترافیک استان در حال پیگیری است.

وی به رسیدگی به تخلف ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کمیسیون‌های مربوطه اشاره کرد و افزود: در مورد سفر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی جای نگرانی نیست.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های گیلان اضافه کرد: اگر رویکردها را روی کشته‌شدگان عابرپیاده و موتورسیکلت‌سواران متمرکز کرده و به لحاظ فیزیکی، نرم‌افزاری و فرهنگی سرمایه‌گذاری کنیم این اطمینان را می‌دهیم در مدت دو سال 50 درصد و حتی پایین‌تر از آن کاهش تلفات در استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جامعه هدف کشته‌شدگان جاده‌ای گیلان را شناسایی کردیم، اظهار کرد: سال گذشته از 649 نفر کشته 432 نفر از عابران پیاده و موتورسیکلت‌سواران بودند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان به نبود آژانس اجاره خودرو در استان اشاره کرد و گفت: ظرفیت خوبی از طریق منطقه آزاد انزلی برای راه‌اندازی آژانس اجاره خودرو در گیلان ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه تابلوی ورودی و خروج طرح‌های سالم‌سازی دریا در گیلان طراحی شده است، گفت: تابلوی مذکور به صورت استاندارد است و آمادگی کمک برای نصب این تابلوها در طرح‌های سالم‌سازی دریا را داریم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان به خروج خودروهای فرسوده از گردونه حمل و نقل استان اشاره کرد و یادآور شد: 27 اردیبهشت‌ماه جاری موضوع مذکور به اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان ابلاغ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز