خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

رسانه‌ها در راستای رشد و توسعه گیلان به دولت کمک کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: گاهی رسانه‌ها حتی دستاوردهای بزرگ را به نقد می‌کشانند، رسانه‌ها در دولت تدبیر و امید آزادانه به نقد مسؤولان می‌پردازند.

به گزارش ایلنا از رشت، فیروز فاضلی ظهر امروز در نشست اداره‌کل ارشاد استان با اشاره به نگرانی استاندار گیلان درباره فعالیت برخی رسانه‌ها و مریض خواندن آنها افزود: استاندار گیلان همواره حامی رسانه‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه استاندار گیلان از حامیان نقد سازنده است، تصریح کرد: از رسانه‌های استان انتظار می‌رود در راستای رشد و توسعه گیلان به دولت کمک کنند.

فاضلی با بیان اینکه نقد آزادانه یکی از اصول مردم‌سالاری است، یادآور شد: گاهی رسانه‌ها حتی دستاوردهای بزرگ را به نقد می‌کشانند، رسانه‌ها در دولت تدبیر و امید آزادانه به نقد مسؤولان می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید اخلاق رسانه‌ای را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: تخریب اشخاص و دستاوردها به معنای نقد نیست و رسانه‌ها نباید سعی در القای نظرها و عقاید خود داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان صدور مجوزهای بسیار برای انتشار نشریات مختلف را با تأکید استاندار استان عنوان کرد و گفت: نجفی بر تعامل سازنده با رسانه‌های منتقد تأکید دارد.

وی افزود: اصلاح امور رسانه‌ای در استان را مهم دانست و بیان کرد: بنده به عنوان متولی حوزه رسانه در استان همواره مشی خود را بر این اساس قرار داده‌ام که تخلفات رسانه‌ها و تذکرات این اداره‌کل به آنها علنی نشود.

فاضلی فعالان رسانه‌ای گیلان را جزئی از خانواده بزرگ رسانه دانست و ادامه داد: انتظار می‌رود تمام رسانه‌ها در راستای اعتلای گیلان گام‌هایی با افتخار بردارند.

کد خبر : ۳۹۰۹۶۸