خبرگزاری کار ایران

اطلاع از وضعیت پوشش شبکه با کد #۲۰*

ایرانسل سامانه اطلاع‌رسانی وضعیت پوشش شبکه راه‌اندازی کرد

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۳۱۸

سامانه اطلاع‌رسانی وضعیت پوشش شبکه برای مشترکان ایرانسل راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور سامانه ویژه‌ای را به منظور بررسی آسان و سریع وضعیت پوشش شبکه اینترنت همراه (نسل 2، نسل 3 و نسل 4) هر منطقه توسط مشترکان خود راه‌اندازی کرد.

بر این اساس، مشترکان ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری *20# (ستاره 20 مربع) از وضعیت خدمات دیتای همراه در محل خود مطلع شوند.

ایرانسل پس از اخذ پروانه رسمی ارتقای شبکه به نسل‌های سوم، چهارم و بالاتر تلفن همراه، شبکه نسل چهارم (4G/LTE) را به عنوان آخرین نسل فناوری ارتباط حال حاضر دنیا، برای نخستین بار در ایران، در آبان ماه سال 93 در مشهد مقدس راه‌اندازی کرد. هم اکنون و پس از گذشت 20 ماه، 236 شهر، دهستان و جاده تحت پوشش شبکه نسل چهارم (4G/LTE) ایرانسل قرار دارند. این عدد برای مناطق تحت پوشش نسل سوم (3G) به 1015 می‌رسد.

با استفاده از شبکه نسل چهارم ایرانسل، مشترکان تلفن همراه و کاربران خدمات باندپهن همراه می‌توانند اینترنتی با کیفیت جهانی را تجربه کنند و با استفاده از سیم‌کارت‌های نسل جدید یوسیم (Usim)، خدمات نسل چهارم را جایگزین سایر روش‌های دسترسی به اینترنت کنند. نسل چهارم یا فورجی، تمام قابلیت‌های مدرنترین گوشی‌های موجود در بازار را پشتیبانی می‌کند و با استفاده از این خدمات امکان دریافت و مشاهده فایل‌های ویدئویی با کیفیت HD، انجام بازی آنلاین و بدون تاخیر زمانی، استفاده همزمان برای چند کاربر بدون کاهش کیفیت خدمات، استفاده از برنامه‌های کاربردی (اپلیکیشن) و محصولات و خدمات مبتنی بر اینترنت با سهولت و کیفیت فوق‌العاده فراهم شده است.

همچنین به منظور دسترسی گسترده‌تر به خدمات LTE، مودم‌های باندپهن همراه ایرانسل با قابلیت پشتیبانی از فناوری‌های GPRS، EDGE، 3G و 4G همزمان با راه‌اندازی شبکه نسل چهارم ایرانسل به بازار عرضه شد. این مودم‌ها با هزینه بسیار کمتر، امکان دسترسی به تمامی قابلیت‌های نسل چهارم ایرانسل را برای کاربران مختلف فراهم می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز