خبرگزاری کار ایران

برگزاری دوره اصول خبرنویسی توسط دانشگاه آزاد گیلان

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۷۱۱

اولین کارگاه آموزش اصول خبر نویسی ویژه مدیران، مسئولان و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاداسلامی استان گیلان، اولین کارگاه آموزش اصول خبر نویسی  ویژه مدیران، مسئولان و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه برگزار شد.

مظاهر زمانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه  در حاشیه برگزاری این دوره گفت: به منظور آشنایی مسئولان روابط عمومی واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اصول درست خبرنویسی این کارگاه آموزشی با هماهنگی معاونت برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: تلاش ما در این دوره که با استفاده از یکی از اساتید مجرب در حوزه خبرنویسی و روزنامه نگاری برگزار شد، افزایش و ارتقای سطح مهارت خبر و گزارش نویسی همکاران واحد های دانشگاهی استان در حوزه خبر، خبر رسانی و اطلاع رسانی بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آستانه اشرفیه خبر از برگزاری چنین دوره هایی جهت استفاده دانشجویان علاقه مند داد و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحدآستانه اشرفیه با دعوت از همه ادارات شهرستان و استان این آمادگی را دارد که ده ها کارگاه های تخصصی را در این دانشگاه اجرا کند.

مظاهر زمانی خاطر نشان کرد: در رویکرد جدید دانشگاه،  کارگاه های آموزشی با همه سرفصل های آنان به ادارات شهرستان اعلام شد و آماده هستیم از اساتید مجرب استانی وکشوری در این کارگاه ها بهره گردیم .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستانه اشرفیه با برشمردن برنامه های پیش بینی شده این واحد دانشگاهی در حوزه گستره ی کلاس های مورد نظر دانشگاه اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع ، مدیریت مصرف رسانه در خانواده ، دانش خانواده ، چالش های فرهنگی بین جامعه و خانواده ، دانش افزایی در حوزه معارف فاطمی ، نبوی و علوی ، فلسفه اخلاق و حتی در زمینه های تخصصی مانند گیاه دارویی ، گیاه درمانی و مباحث هویت فرهنگی جوانان و سایر مسائل اجتماعی ،  تربیتی ، روان شناختی که مخصوصاً جوانان ما نیازمند هستند و همچنین در حوزه تخصصی کارشناسان اداری مانند مهارت های ویراستاری ، نامه نگاری اداری و … از جمله دوره هایی هستند که در آینده ای نزدیک پیش بینی شده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز