خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر رشت خبر داد:

افتتاح مرکز درمانی معتادان متجاهر در منطقه لاکان رشت

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۷۵۶

فضای پارک‌های شهر رشت از ظرفیت مناسبی برای چنین آموزش‌هایی برخوردار بوده و برگزاری این کارگاه‌ها در فضای پارک‌ها مورد‌ توجه شهروندان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد در جلسه کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی این شهر با اشاره به افتتاح مرکز درمانی معتادان متجاهر گفت: به‌زودی مرکز درمانی معتادان متجاهر در منطقه لاکان رشت به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت یادآور شد: فضای پارک‌های شهر رشت از ظرفیت مناسبی برای چنین آموزش‌هایی برخوردار بوده و برگزاری این کارگاه‌ها در فضای پارک‌ها مورد‌ توجه شهروندان قرار می‌گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به شهادت اخیر یکی از آتش‌نشانان در تهران گفت: این موضوع موجب غم و اندوه‌ ما شد و امیدواریم خداوند روح این شهید را قرین رحمت کند.

وی افزود: امیدواریم با افتتاح مرکز مذکور شاهد کاهش آسیب‌ها در حیطه معتادان و جلوگیری از گرایش افراد به اعتیاد باشیم.

شیرزاد خواستار پرداخت به‌ موقع حقوق آتش‌نشانان شد و اضافه کرد: در چند ماه گذشته تأخیر در پرداخت حقوق آتش‌نشانان وجود داشت که امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده این موضوع برطرف شود.

وی با بیان اینکه در دو هفته اخیر شاهد بروز حوادث متعدد و آتش‌سوزی‌ها در شهر رشت بودیم، تصریح کرد: بخشی از این اتفاق‌ها به دلیل افزایش گرمای هوا بود.

وی با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر به بحث آموزش شهروندان در زمینه مباحث خطرآفرین و حریق تصریح کرد: باید از ظرفیت سرای محلات رشت برای تشکیل کارگاه‌های آموزشی شهروندان استفاده کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز