خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی پلیس گیلان خبر داد:

اجرای طرح مطهر در 48 نقطه از تفرجگاه‌ها، مناطق گردشگری و سواحل دریا

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۶۸۰

در ایستگاه گیلان‌مطهر از وجود طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم و برادران و خواهران بسیجی و پلیس‌های افتخاری به منظور ارتقای امنیت اجتماعی استفاده شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرضا جعفری‌خیرخواه ظهر امروز در جلسه انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح جهادی فرهنگی گیلان‌مطهرگفت: گیلان‌مطهر طرحی جدید به منظور ارتقای فرهنگی جامعه است.

معاون اجتماعی پلیس گیلان اجرای طرح مذکور را با همت حوزه معاونت اجتماعی پلیس و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی استان عنوان کرد و گفت: مرحله سوم این طرح از 16 تیر ماه جاری آغاز شده و تا سوم مهر ماه امسال ادامه می‌یابد.

جعفری‌خیرخواه توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر را مهم خواند و گفت: نیروی انتظامی در راستای وظایف ذاتی خود با ناهنجاری‌ها و فسادهای اجتماعی به عنوان مصادیق نهی از منکر برخورد می‌کند.

این مسؤول برخورد با مظاهر علنی فساد در جامعه و ترویج روحیه قانون‌مداری و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و گسترش این فریضه الهی در طرح مذکور را اقدامی شایسته و درخور شأن مردم گیلان دانست.

وی افزود: قرار است طرح ایران‌مطهر با الگو برداری از گیلان‌مطهر در تمام کشور اجرایی شود.

وی  در ادامه تحکیم‌بخشی اساس خانواده‌ها، منطبق بر اصول دینی و فرهنگی و مهم برشمردن امر عفاف و حجاب در امنیت اجتماعی را با اهمیت خواند و افزود: حجاب و عفاف سنگر امنیت اجتماعی است.

این مسئول از اجرای طرح گیلان‌مطهر در 48 نقطه از تفرجگاه‌ها، مناطق گردشگری و سواحل دریا در این استان خبر داد و یادآور شد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مستلزم توجه جدی به موضوع حجاب و عفاف در جامعه است.

جعفری‌خیرخواه ارتقای امنیت اجتماعی، مردم و مسافران را از اهداف طرح گیلان‌مطهر عنوان کرد و متذکر شد: در ایستگاه گیلان‌مطهر از وجود طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم و برادران و خواهران بسیجی و پلیس‌های افتخاری به منظور ارتقای امنیت اجتماعی استفاده شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز