خبرگزاری کار ایران

رئیس بانک مهر اقتصاد گیلان خبر داد:

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به جوانان در راستای اقتصاد مقاومتی

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۸۰۲

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی گامی موثر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد و بانک مهر اقتصاد با پرداخت تسهیلات تکلیفی تلاش دارد در کارآفرینی و خوداشتغالی جوانان استان سهیم باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، فریدون حاجی زاده در دیدار بامدیر کل بیمه خدمات درمانی استان گیلان به تشریح فعالیت این بانک پرداخت و افزود بانک مهر اقتصاد در پرداخت تنوع تسهیلاتی یکی ازبانکهای شاخص کشور است.

وی اظهار داشت اعتماد مردم به این بانک و پرداخت تسهیلات مطابق با نیاز مشتری، توسعه اشتغال ، تحقق اقتصاد مقاومتی، مشاوره به مشتریان جهت دریافت تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال متاسب و پایدار از ویژگیهای بانک مهر اقتصاد است.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان با اشاره به اینکه پرهیز از معاملات ربوی تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، ایجاد اشتغال محورترین اصول بانک‌ مهر اقتصاد است بیان داشت: پرداخت تسهیلات خوداشتغالی گامی موثر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد و بانک مهر اقتصاد با پرداخت تسهیلات تکلیفی تلاش دارد در کارآفرینی و خوداشتغالی جوانان استان سهیم باشد.

رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد استان گیلان با اشاره به خدمات و تسهیلات بانک مهر اقتصاد اظهار داشت: این بانک اقدامات قابل توجهی در زمینه ترویج و پیاده سازی اصول بانکداری اسلامی و حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی صورت داده است.

در ادامه این دیدار مدیر کل بیمه خدمات درمانی عملکرد بانک مهر اقتصاد را مثبت ارزیابی کرد و افزود این بانک با توجه به تنوع تسهیلاتی و شرایط پرداخت تسهیلات کمک شایانی را به مشتریان می کند اکبری ادامه داد خدمات درمانی برای استفاده از تسهیلات بانک مهر اقتصاد در جهت رفاه همکاران و بیمه خدمات درمانی اعلام آمادگی می نماید .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز