خبرگزاری کار ایران

ادامه واکنش‌ها به شکایت یاران احمدی‌نژاد از جعفرزاده؛

محکومان فسادهای کلان اقتصادی به جای عذرخواهی از ملت مظلوم‌نمایی می‌کنند

محکومان فسادهای کلان اقتصادی به جای عذرخواهی از رهبر انقلاب و ملت بزرگ ایران، در نهایت گستاخی از نماینده شجاع و شهید زنده گیلان که سال‌ها در جبهه‌های حق علیه باطل با ظلم مبارزه کرده است و امروز نیز شجاعانه مبارزه با فساد و دفاع از حقوق اقتصادی ملت را فریاد می‌زند شکایت کرده‌اند.

به گزارش ایلنا از رشت، پس از افشاگری‌های غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، حمید بقایی از یاران  نزدیک محمود احمدی‌نژاد از وی شکایت کرد که این شکایت سیاسی واکنش‌های متعددی از جمله جریان‌های و چهره‌های سیاسی را در برداشته است.

 حزب مردم سالاری گیلان نیز با ارسال بیانیه‌ای به دفتر این خبرگزاری در این باره واکنش نشان داده است.

در این بیانیه آمده است:  " لولا حُضورَ الحاضِر وَ قیامُ الحُجَّة بِوجود النّاصِر وَ ما اَخَذ اللهُ عَلی العُلَماء ان لا یُقارّوا عَلی کظة ظالِم وَ لا سَغب مَظلوم لالقیت حَبْلها عَلی غاربها وَ لسقیت آخرها بِکأس اَوَّلِها "

اگر گروهی برای یاری من آماده نبودند و حجت خداوند با وجود یاوران بر من تمام نمی‌گشت و پیمان الهی با دانایان درباره عدم تحمل پرخوری ستمکاران و گرسنگی ستمدیدگان نبود، مهار این زمامداری را به دوش می‌انداختم و انجام آن را مانند آغازش با پیاله بی‌اعتنایی سیراب می‌کردم و در آن هنگام می‌فهمیدید که این دنیای شما در نزد من از اخلاط دماغ یک بز ناچیزتر است.»   نهج البلاغه خطبه 3

در دولت گذشته تخلفات مالی متعددی توسط نزدیکان وحتی معاونان رئیس جمهور وقت صورت گرفته و خسارات جبران ناپذیری بر کشور وارد شده و شاهد بودیم حتی افرادی با محکومیت ممنوعیت خدمات دولتی توسط دیوان عدالت اداری در پست‌های کلان کشوری گماشته شده بودند که خود نوعی دهن کجی به اجرای قانون و عدالت متاسفانه از سوی شخص رئیس جمهور بوده است و تخلفات معاونان وی از جمله آقای شاکی بر دستگاه قضا اثبات و وی روانه زندان شد.

غلامعلی جعفرزاده نماینده شجاع مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با تاثی از مولای عدالت گستر شیعیان امام علی که انگیزه خود را از پذیرفتن حکومت، برقراری قسط و عدل و امنیت و دفاع از مظلومان و ستمدیدگان و مقابله با ظالمان و ستمگران و تقسیم عادلانه بیت المال در میان مسلمانان و ایجاد زمینه‌های لازم برای رشد و پویایی و عزت و سربلندی جامعه اسلامی و ... عنوان کرده و شهادتش نیز برای تحقق چنین اهداف بلندی بوده است، از 520 فساد تخلف محرز و ثبت شده توسط دستگاه‌های نظارتی و سیستم قضایی در تیم احمدی‌نژاد خبر داد و اعلام کرد اگر آنتن تلویزیون بدهند همه این تخلفات را با سند خواهد گفت.

حالا محکومان فسادهای کلان اقتصادی به جای عذر خواهی از رهبر انقلاب و ملت بزرگ ایران، در نهایت گستاخی از این نماینده شجاع و شهید زنده گیلان که سال‌ها در جبهه‌های حق علیه باطل با ظلم مبارزه کرده است و امروز نیز شجاعانه مبارزه با فساد و دفاع از حقوق اقتصادی ملت را فریاد می‌زند، وکیل آقای شاکی مدعی می‌شود برای وی شکایت کرده است.

در اینجا به نمایندگی از مردم همیشه در صحنه گیلان  به آقای شاکی متذکر می‌شویم که گویی توجهی به متن پیام 8 ماده‌ای مقام معظم رهبری درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی نداشتند که در بند 2 آن فرمودند: " ممکن است کسانى به خطا تصور کنند که مبارزه با مفسدان و سوءاستفاده‌کنندگان از ثروت‌هاى ملى، موجب ناامنى اقتصادى و فرار سرمایه‏‌هاست. به این اشخاص تفهیم کنید که به عکس، این مبارزه موجب امنیت فضاى اقتصادى و اطمینان کسانى است که مى‌خواهند فعالیت سالم اقتصادى داشته باشند. تولید کنندگان این کشور، خود نخستین قربانیان فساد مالى و اقتصاد ناسالم‌اند. "

همانطور که مردم گیلان همیشه ثابت کرده‌اند حامی ولایت‌اند و با تاثی از بزرگ مردانی چون میرزا کوچک، امروز از دیار میرزا فریاد می‌زنم ضمن تشکر از نماینده شجاع گیلان آقای جعفرزاده، حامی وی خواهیم بود و اجازه نخواهیم داد غارتگران اموال مردم خادمان این ملت را خاموش کنند.

کد خبر : ۳۹۳۱۶۰