خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان خبر داد:

افزایش 18 درصدی اعتبارات جاری گیلان نسبت به سال گذشته

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان از افزایش 18 درصدی اعتبارات جاری گیلان نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در رشت،کیوان محمدی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی گیلان افزود: اعتبارات هزینه‌ای سال 95 استان ابلاغ شده است.

محمدی با بیان اینکه اعتبارات هزینه‌ای استان در سال گذشته 281 میلیارد تومان بود، اظهار کرد: امسال 324 میلیارد تومان به اعتبارات جاری گیلان اختصاص داده شده و نسبت به سال گذشته 18.3 درصد افزایش داشته است.

وی پرداخت حقوق دستگاه‌ها را 136 میلیارد تومان در سال 95 اعلام کرد و گفت: سال گذشته 120 میلیارد تومان به بخش سایر اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان مجموع پرداخت حقوق و بخش سایر دستگاه‌های گیلان در سال گذشته را 251 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: انتهای سال گذشته 17 درصد در پرداخت حقوق‌ها و 3.3 درصد در بخش سایر و در مجموع 9.9 درصد رشد داشتیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان با بیان اینکه دو اصل عمده را در مورد توزیع بودجه سال 95 در نظر گرفتیم، گفت: امسال تلاش می‌کنیم سازمان‌ها به‌ویژه در مورد بخش سایر با مشکلی مواجه نشوند بنابراین رشدی را برای تمام سازمان‌ها نسبت به عملکرد سال 94 در نظر گرفتیم.

محمدی به رشد 12 درصدی حقوق کارکنان دولت اشاره کرد و افزود: امسال برای پرداخت حقوق کارکنان دستگاه‌های مختلف 207 میلیارد تومان نیاز داریم اما 175 میلیارد تومان در اختیار ما گذاشته شده است.

کد خبر : ۳۹۳۳۸۷