خبرگزاری کار ایران

طیفوری خبر داد:

شرکت 10 میلیون خانوار گیلانی در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن

asdasd
کد خبر : ۳۹۳۵۲۹

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان گفت: 10 میلیون خانوار به صورت اینترنتی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن شرکت می‌کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، وحید طیفوری عصر امروز در جلسه سرشماری عمومی نفوس و مسکن گیلان به برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای مراجعه 40 درصد از خانوار‌های کشور به‌ویژه گیلان به سایت سرشماری و تکمیل خانوار به روش اینترنتی اشاره کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود 10 میلیون خانوار به صورت اینترنتی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن شرکت کنند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان خواستار تبلیغات مختلف رسانه‌ای و مطبوعاتی در راستای اجرای سرشماری اینترنتی عمومی نفوس و مسکن در گیلان شد و گفت: اطلاعیه‌های رادیویی و تلویزیونی، نصب پوستر در مکان‌های عمومی و بروشورهای اطلاع‌رسانی قبل از اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن خانوارها را آگاه می‌کند.

طیفوری به تاثیرگذاری تبلیغات در ایجاد فضای مثبت، ارتقای کیفیت و بهبود نرخ پاسخ در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن اشاره کرد و گفت: در نظر گرفتن هدایای تشویقی برای خانوارها حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات، اپراتورهای تلفن همراه، کمیته‌امداد، بخش‌خصوصی، موسسه‌های غیر دولتی و شبکه‌های اجتماعی در ارتقای مشارکت در سرشماری اینترنتی عمومی نفوس و مسکن تاثیرگذار هستند.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان با اشاره به اینکه مشارکت بالای دانش‌آموزان از چشم‌اندازهای سرشماری اینترنتی عمومی نفوس و مسکن در سال 95 است، گفت: مشارکت بالای کارکنان دولت در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن پیش‌بینی می‌شود.

وی به مشارکت موثر واحدهای خرد ارائه‌کننده خدمات دولتی در سرشماری اینترنتی عمومی نفوس و مسکن اشاره کرد و افزود: خانه‌های بهداشت، دفاتر آی.سی.تی روستایی، دفاتر پیشخوان دولت، دهیاری‌ها و ... از جمله واحدهای خرد ارائه‌کننده خدمات دولتی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز