خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان تاکید کرد:

ضرورت مشارکت مردم و مسئولان در حفاظت از محیط زیست

asdasd
کد خبر : ۳۹۳۹۱۱

ایلنا: مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: حفاظت از محیط زیست یک وظیفه ملی و اجتماعی است که همه باید در آن مشارکت داشته باشند.

به گزارش ایلنا از رشت، یونس رنجکش امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ملی آشتی با طبیعت(صلح و محیط زیست) بیان کرد: برای صیانت از محیط زیست کشور باید مردم و مسؤولان در کنار هم مشارکت داشته باشند.

وی اظهار کرد: برگزاری همایش و جشنواره ها در این زمینه فرصتی است برای حساسیت بخشی در جامعه که نقش مهمی در توسعه فرهنگ زیست محیطی دارند.

رنجکش یاد آور شد: پشتیبانی دستگاههای اجرایی استان از این جشنواره ملی می تواند نقش مهمی در هرچه بهتر برگزاری آن و رسیدن به اهداف توسعه فرهنگ زیست محیطی در جامعه داشته باشد.

وی افزود: جشنواره ملی آشتی با طبیعت که توسط دانشگاه آزاد اسلامی گیلان برگزار می شود گامی موثر در این زمینه است که باید بتوانیم از این فرصت در راستای اهداف توسعه ای استان گیلان به خوبی استفاده کنیم.

وی تاکید کرد دستگاههای اجرایی باید بتوانند از ظرفیت این جشنواره ملی در راستای اهداف سازمان خود نیز بهره مند شوند زیرا جشنواره هایی در این سطح از ابعاد مختلف اجتماعی فرهنگی و اقتصادی می تواند کاربرد داشته باشند.

 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره ملی آشتی با طبیعت آن را گامی مهم در راستای رسیدن به جامعه ای دوستدار طبیعت ذکر کرد.

 تیمور آمار تصریح کرد: یکی از اهداف ما ایجاد دغدغه های زیست محیطی و حفاظت از محیط زیست در بین دانشجویان و آحاد مختلف مردم است. وی همچنین از دست اندر کاران اجرایی خواست تادر هرچه بهتر برگزاری این جشنواره مشارکت داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز