خبرگزاری کار ایران

ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای برگزاری مسابقات بین‌المللی/ همکاری‌های مشترک شبکه ورزش و منطقه آزاد انزلی افزایش می‌یابد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، رویکرد این سازمان را ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای برگزاری مسابقات بین‌المللی ورزشی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در رشت، رضا مسرور در دیدار احسان شیعه مدیر شبکه ورزش سیما در محل سازمان، راهکارهای گسترش همکاری‌های دوجانبه به منظور توسعه اطلاع‌رسانی رویدادهای ورزشی و همچنین ایجاد و تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای پوشش مستقیم رقابت‌ها و رویدادهای مختلف این منطقه را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

وی گفت: در همین راستا بعد از بهره‌برداری از مجموعه ورزش‌های ساحلی مرحوم قایقران در منطقه، مسابقات قهرمانی کشور در رشته‌هایی همچون فوتبال و والیبال، هندبال، کشتی و همچنین ورزش‌های آبی و دریایی در این مجموعه برگزار شده و این سازمان طرح توسعه و تجهیز این مجموعه ورزشی را در دستور کار دارد.

مدیرعامل سازمان  از هماهنگی‌های صورت گرفته به منظور میزبانی از مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ساحلی در منطقه آزاد انزلی بعد از بازدید  رئیس فدراسیون جهانی این رشته از امکانات این منطقه خبر داد و گفت: توسعه ورزش در سطح جامعه علاوه بر از میان بردن ناهنجاری‌های اجتماعی زمینه ارتقاء سطح سلامت عمومی و گسترش اخلاق  حسنه و روحیات پهلوانی را نیز به همراه خواهد داشت.

مسرور آمادگی سازمان منطقه آزاد انزلی را برای عقد تفاهمنامه در راستای  توسعه همکاری با شبکه ورزش بیان کرد و افزود: این همکاری م‌تواند در تعمیق و افزایش فرهنگ ورزش در سطح جامعه مثمر ثمر باشد.

مدیر شبکه ورزش سیما در این نشست با اشاره اقدامات و برنامه‌ریزی انجام شده در افزایش مخاطبان این شبکه تخصصی در یک سال اخیر، از آمادگی این شبکه برای اطلاع‌رسانی رویدادهای ورزشی خبر داد.

شیعه درباره همکاری این شبکه و منطقه آزاد انزلی افزود: می‌توان از طریق تولید برنامه‌های مشترک ورزشی به ویژه ورزش‌های خانوادگی با تکیه بر ظرفیت‌های منطقه آزاد انزلی، در راستای توسعه ورزش همگانی و ترغیب مردم به ورزش گام برداشت.

کد خبر : ۳۹۳۹۹۶