خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان تاکید کرد:

ظرفیت مطلوب منطقه آزاد انزلی برای ایجاد شرکت‌های حمل و نقل اجاره خودرو

asdasd
کد خبر : ۳۹۵۳۶۹

متقاضیان تاسیس شرکت‌های حمل و نقل اجاره خودرو باید دارای سیستم اتوماسیون یکپارچه بین ایستگاهی و شبکه رزرواسیون فروش الکترونیکی و اینترنتی باشند.

به گزارش ایلنا از رشت، ناصر آل‌محمدی صبح امروز در جلسه حمل و نقل و پایانه‌های استان شرایط مجوز پروانه فعالیت شرکت‌های حمل و نقل اجاره خودرو در گیلان را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه متقاضیان ثبت شرکت‌های حمل و نقل اجاره خودرو باید حداقل 100 دستگاه وسیله نقلیه مدرن با پلاک شخصی را داشته باشند، اظهار کرد: این خودروها باید به نام شرکت یا اعضا هیأت مدیره بوده و عمر ناوگان آنها کمتر از چهار سال باشد.

به گفته وی، دفتر کار مناسب شرکت متقاضی باید در شهر به عنوان مرکزیت شرکت با سند رسمی یا استیجاری حداقل یک ساله یا ملکی به نام شرکت باشد.

آل‌محمدی داشتن حداقل تحصیلات لیسانس، تابعیت ایران، گواهی عدم سوءپیشینه کیفری موثر و معتبر را در معرفی مدیرعامل برای ثبت شرکت‌های مذکور الزامی دانست و تصریح کرد: گواهی معتبر عدم اعتیاد به مواد مخدر، پایان‌نامه خدمت وظیفه و یا معافیت دائم سربازی نیز از مهم‌ترین شرایط برای معرفی مدیر عامل ثبت شرکت‌های حمل و نقل اجاره خودرو است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان افزود: متقاضیان ثبت شرکت با محوریت فعالیت اجاره خودرو می‌توانند درخواست کتبی خود را به همراه معرفی‌ مدیر عامل به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان ارائه دهند.

وی تصریح کرد: متقاضیان تاسیس شرکت‌های حمل و نقل اجاره خودرو باید دارای سیستم اتوماسیون یکپارچه بین ایستگاهی و شبکه رزرواسیون فروش الکترونیکی و اینترنتی باشند.

آل‌محمدی ارائه و معرفی حداقل چهار ایستگاه با دارا بودن حداقل 10 متر مربع فضای اداری و 50 متر مربع پارکینگ وسایل نقلیه در داخل شهر، فرودگاه و یا پایانه مسافری شهرهای مرکز استان را از دیگر الزامات برای تاسیس شرکت‌های حمل و نقل اجاره خودرو عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه وجود منطقه آزاد انزلی ظرفیت خوبی را برای ایجاد شرکت‌های حمل و نقل اجاره خودرو در استان فراهم کرده است، متذکر شد: امیدواریم از این فرصت به صورت بهینه در راستای رشد و توسعه صنعت حمل و نقل و گردشگری استان استفاده شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان، ارائه ضمانت‌نامه بانکی و حسن انجام کار و تضمین تعهد به صورت قابل تمدید و غیر مشروط با ارزش یک میلیارد ریال از سوی متقاضیان تاسیس شرکت‌های را ضروری دانست.

وی یادآور شد: معرفی‌یک نفر به عنوان مسئول ایستگاه از دیگر الزاماتی بوده که باید متقاضیان تاسیس شرکت‌های مذکور مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز