خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد:

جمع آوری 271 دست البسه منقوش به تصاویر مبتذل و حروف لاتین در صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: تعداد 271 دست البسه منقوش به تصاویر مبتذل و حروف لاتین با معانی خلاف شأن اسلامی در صومعه‌سرا جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، اردشیر آقاجانی پیش از پیش از ظهر امروز در نشست انتظامی این شهرستان اقدام‌های کنترلی و نظارتی در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی را تشریح کرد.

وی جمع آوری البسه‌های مذکور را در جریان بازدید از اماکن عمومی عرضه پوشاک در صومعه‌سرا عنوان کرد و افزود: تیم‌های کنترل نظارتی و گشت تلفیقی اداره نظارت بر اماکن عمومی و پلیس امنیت اخلاقی برای مقابله با تولیدکنندگان و توزیع کنندگان پوشاک و البسه‌های نامتعارف و منقوش به نام‌های ضداخلاقی لاتین وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با اشاره به کشف البسه‌های مبتذل از واحدهای صنفی متخلف، گفت: تعداد 271 دست البسه منقوش به تصاویر مبتذل و حروف لاتین با معانی خلاف شأن اسلامی در صومعه‌سرا جمع‌آوری شده است.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا با بیان اینکه در راستای اجرای طرح مذکور با تخلفات صنفی برخورد شد، بیان داشت: 15 واحد صنفی متخلف صومعه‌سرا به دلیل رعایت نکردن مقررات صنفی پلمب شدند.

وی با بیان اینکه پلیس همواره به دنبال ارائه خدمات مطلوب به مردم این شهرستان است، افزود: طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و اقدام‌های کنترلی و نظارتی با قدرت در شهرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: برای واحدهای متخلف و پلمب‌شده پرونده قضایی تشکیل و برابر مقررات صنفی برخورد شد.

به گفته آقاجانی، در جریان بازرسی از واحدهای صنفی صومعه‌سرا به 45 واحد صنفی برای رعایت شئونات اسلامی در عرضه کالا و پوشاک تذکرات شفاهی و کتبی صادر شد.

وی خواستار مشارکت مردم در خدمات‌رسانی بهتر با پلیس شد و تصریح کرد: تلفن 110 پلیس همواره آماده دریافت گزارش‌های مردمی برای برخورد با متخلفان و سودجویانی که به فرهنگ عمومی و ملی توجهی ندارند، است.

کد خبر : ۳۹۶۶۱۳