خبرگزاری کار ایران

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت روز خبرنگار:

خبرنگاران با تیزهوشی و دقت نظر، حقایق جامعه را منتشر می‌کنند

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیام مشترکی به مناسبت فرارسیدن هفدهم مردادماه گفتند: خبرنگاران با تیزهوشی و دقت نظر، حقایق جامعه را منتشر می‌کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله زین العابدین قربانی،نماینده ی ولی فقیه در گیلان و محمدعلی نجفی استاندار گیلان در پیامی مشترک به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار ضمن تبریک این روز به فعالان عرصه رسانه، تلاش بی‌پایان این قشر را ارج نهادند.

درنسخه‌ای از این پیام که در اختیار تحریریه ایلنا قرار گرفت، آمده است:

هفدهم مرداد ماه، سالروز عروج خبرنگار شهید محمود صارمی و پاسداشت مقام انسان‌های آزاده‌ای است که برای دستیابی به حقیقت، تولید و انتشار آزاد اطلاعات از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای که  با داشتن رسالتی خطیر به عنوان پل ارتباطی مردم و کارگزاران نظام، با تعهد، مسئولیت پذیری و تدبیر در مسیر نقد صحیح، منصفانه و انعکاس دقیق مطالب به مخاطبان خود قدم بر می‌دارند؛ در واقع به پیشرفت همه جانبه کشور و تحقق اهداف متعالی جمهوری اسلامی ایران کمک می‌کنند.

بی‌تردید نگارش وقایع و انتقال اخبار، فرهنگ اصیل و ارزش‌های جامعه به مردم و نیز نسل‌های آینده به عنوان پشتیبانان قوی و مستحکم برای انقلاب اسلامی، مرهون تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی است که با تیزهوشی و دقت نظر، حقایق را منتشر می‌کنند و با انعکاس خدمات نظام، مردم را برای مشارکت در توسعه ملی و فعالیت در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی توانمند می‌سازند.

اینجانبان ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یـاد و خاطره شهـدای قلم، توفیقات روز افزون اصحاب رسانه را در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه از خداوند منان مسئلت می‌کنیم.

کد خبر : ۳۹۷۹۳۶