خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگار به معنی مصطلح، مصلحت اندیش نیست. او چون به مصالح کلان و درازمدت نظر دارد، بی‌پروا و صریح است.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان در بیانیه‌ای روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن بیانیه به شرح ذیل است؛

هفدهم مرداد ماه هر سال، یادآور بزرگداشت روزی است که می‌توان گفت: چشم نگران جامعه است و این چشم نگران، با نگاه به آینده، امروز را رصد می‌کند و راه آینده را با چراغ قلم روشن می‌سازد. خبرنگار با نگاهی فرانگر، در عین حال عمیق، مخاطرات و فرصت‌ها را نشان می‌کند تا مسیر بی‌بازگشت فردا، هموارتر طی شود.

خبرنگار به معنی مصطلح، مصلحت اندیش نیست. او چون به مصالح کلان و درازمدت نظر دارد، بی‌پروا و صریح است. تلخی این صراحت بسان اندرزی حکیمانه است، که اگر به کار بسته شود، شیرینی کامروایی نصیب می‌شود. خبرنگار آغاز و حرکت آینده‌ساز است و بدین سان فردا مدیون اوست.

بی‌تردید تلاش‌های شبانه روزی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه با پیگیری دقیق، متقن و تحلیل صواب مسائل و ارائه پیشنهادات و بیان انتقادات کارآمد راهکاری سازنده در مسیر تحقق آرمان‌های متعالی جمهوری اسلامی ایران به ویژه دستیابی به افق اهداف سال"اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" است که این مهم با تعامل سازنده و پویای مسولان و فعالان عرصه رسانه به تسریع محقق خواهد شد.

لذا به مناسبت بزرگداشت این روز و همچنین پاسداشت زحمات خستگی ناپذیر این عزیزان، 5 گیگ حجم رایگان برای آن دسته از خبرنگارانی که از اینترنت ADSL آشنای اول شرکت مخابرات استان گیلان استفاده می‌کنند، اهداء می‌شود که ضمن هماهنگی با اداره روابط عمومی، نسبت به دریافت این حجم اقدام خواهد شد.

کد خبر : ۳۹۸۳۰۹