خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت خبر داد:

تکمیل بیمارستان 17 شهریور از مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان

فرماندار رشت از تکمیل بیمارستان 17 شهریور از مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان خبر داد و گفت: اتمام 4.5 کیلومتر محور سنگر ـ سیاهکل از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان است.

به گزارش ایلنا  از رشت، سیدعیسی مهدوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به افتتاح 167 پروژه با سرمایه‌گذاری 467 میلیارد تومان در دهه فجر سال 94 اشاره کرد و گفت: سال گذشته در روز روستا تعداد 40 پروژه با سرمایه‌گذاری 80 میلیارد تومان در شهرستان رشت به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار رشت با بیان اینکه تعداد 592 پروژه با سرمایه‌گذاری 877 میلیارد تومان در سال گذشته در این شهرستان افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: سال 94 تعداد 478 پروژه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رشت به تصویب رسیده است.

مهدوی به تکمیل بیمارستان 400 تختخوابی رشت در راستای مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان اشاره کرد و گفت: ساماندهی رودخانه‌های گوهررود و زرجوب از جمله مصوبات سفر رئیس جمهور به استان محسوب می‌شود، ضمن اینکه عملیات اجرایی بسیاری از پروژه‌های سفر آغاز شده است.

فرماندار رشت از تکمیل بیمارستان 17 شهریور از مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان خبر داد وخاطرنشان کرد: اتمام 4.5 کیلومتر محور سنگر ـ سیاهکل از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان است.

فرماندار رشت به رشد 11 درصدی آسفالت راه روستایی در شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: آبرسانی به روستاهای رشت با رشد مواجه است.

فرماندار رشت افزود: سال گذشته 500 کیلومتر از معابر شهری و روستایی شهرستان رشت آماده‌سازی و 200 کیلومتر آسفالت شده است.

وی به عقب‌ماندگی راه روستایی خمام نسبت به مناطق دیگر این شهرستان اشاره کرد و اظهار  داشت: آبرسانی به بخش مرکزی رشت نسبت به مناطق دیگر این شهرستان با مشکلات بیشتری مواجه است.

کد خبر : ۳۹۹۶۸۴