خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت خبر داد:

بهره‌برداری بیش از 200 پروژه در رشت در هفته دولت

فرماندار رشت گفت: در اجرای طرح‌های هادی 20 درصد از متوسط کشوری جلوتر هستیم و صددرصد این طرح‌ها در شهرستان آماده شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، سید عیسی مهدوی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان به مشخص شدن برش‌های شهرستانی طرح آمایش سرزمینی گیلان اشاره کرد و بیان داشت: اظهار نظر نهایی در مورد طرح آمایش سرزمینی در این جلسه انجام شده و دوشنبه هفته جاری به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان اعلام می‌شود.

فرماندار رشت ادامه داد: در هفته دولت تعداد 206 پروژه عمرانی و تولیدی در شهرستان رشت افتتاح می‌شود اما هنوز جمع‌بندی نهایی انجام نشده است.

مهدوی  با بیان اینکه تعداد شش پروژه از مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان ویژه شهرستان رشت است، افزود: ساماندهی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود، احداث دو بیمارستان، ساماندهی پره‌های صیادی و پروژه راهسازی سنگر ـ سیاهکل که 4.5 کیلومتر از آن باقی‌مانده، از مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان است.

مهدوی بیان کرد: در اجرای طرح‌های هادی 20 درصد از متوسط کشوری جلوتر هستیم و صددرصد این طرح‌ها در شهرستان رشت آماده شده است.

فرماندار رشت بر مشخص کردن وضعیت پروژه‌های مذکور تا 20 روز آینده تأکید کرد و گفت: طرح آمایش سرزمینی گیلان در برخی از موارد ویژه شهرستان رشت بوده و توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان پهنه‌بندی شده است.

وی اظهار کرد: امسال 30 درصد از اعتبارات به پروژه ساماندهی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود اختصاص پیدا کرده و 15 پروژه برای آن تعریف شده است.

کد خبر : ۴۰۰۰۱۳