خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان حمل و نقل شهرداری رشت خبر داد:

انتقال سواری‌ها و مینی‌بوس‌های خطوط غرب گیلان به پایانه غرب رشت

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت ارائه سرویس‌ رایگان ایاب و ذهاب برای نمازگزاران مسکن مهر و انتقال سواری‌ها و مینی‌بوس‌های خطوط غرب گیلان به پایانه غرب رشت را از اقدام‌های مهم سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری این شهر عنوان کرد.

به گزارش ایلنا  از رشت، مرتضی شریفی صبح امروز در جریان بازدید از واحدهای اتوبوسرانی این شهر، ارائه سرویس‌ رایگان ایاب و ذهاب برای نمازگزاران مسکن مهر و انتقال سواری‌ها و مینی‌بوس‌های خطوط غرب گیلان به پایانه غرب رشت را از اقدام‌های مهم سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری این شهر عنوان کرد.

شریفی بیان کرد: برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی ایاب و ذهاب رایگان نمازگزاران مسکن مهر به منظور شرکت در نماز جمعه انجام شده و از جمعه این هفته این ایستگاه راه‌اندازی می‌شود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت  اذعان داشت: اتوبوس‌های سازمان مذکور جمعه هر هفته نمازگزاران ساکن در مسکن مهر رشت را برای اقامه نماز جمعه به مصلی برده و پس از اتمام نماز نمازگزاران را به مقصد می‌رسانند.

شریفی در ادامه از انتقال سواری‌ها و مینی‌بوس‌های خطوط غرب گیلان به پایانه غرب این شهر خبر داد.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت  خاطرنشان کرد: با اخذ مجوز از مبادی ذی‌ربط و همراهی عوامل پلیس راهور شهرستان رشت و طی هماهنگی با اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان، روز دوشنبه 25 مرداد ماه جاری تمام مینی‌بوس‌ها و سواری‌های این خطوط  از میدان یخ‌سازی به پایانه غرب منتقل می‌شوند.

وی تصریح کرد: به تعداد کافی اتوبوس رایگان در ابتدای بلوار شهید افتخاری برای جابه‌جایی مسافران به پایانه غرب در نظر گرفته شده است.

کد خبر : ۴۰۰۴۰۵