خبرگزاری کار ایران

علی فرهی خبرداد:

اجرای پایلوت طرح روستای پاک در شهرستان شفت

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۷۹۸

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شفت از اجرای طرح روستای پاک با همکاری استانداری گیلان و محیط زیست شهرستان بصورت پایلوت خبر داد .

به گزارش ایلنا از شفت، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شفت از اجرای طرح روستای پاک با همکاری استانداری گیلان و محیط زیست شهرستان در 4 دهستان این شهرستان بصورت پایلوت خبر داد .

 علی فرهی تکرمی خاطرنشان کرد : امروز پسماند و زباله‌های انباشته شده در روستاها به دغدغه اصلی دوستداران و مسئولان محیط زیست تبدیل شده است.

وی با تاکید بر آموزش نحوه مدیریت پسماند روستایی افزود: با توجه به وابستگی و معیشت و زندگی روستاییان به طبیعت و محیط اطراف و ضرورت حفظ محیط زیست روستا، مدیریت پسماند یکی از اولویت‌های زیست محیطی محسوب می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفتگفت: برای حل این معضل آموزش ، اطلاع رسانی، جلب مشارکت‌های مردمی و بهره گیری از توان روستاییان در جوامع محلی نقش اساسی و تاثیرگذاری دارد. 

فرهی تکرمی با اشاره به اجرای طرح روستای پاک با همکاری استانداری در برخی روستاها خاطرنشان کرد: از یک‌هزار و هفتصد روستای استان 463 روستای بالای 200 خانوار برای اجرای این طرح انتخاب شدند که در حال حاضر 52 روستا در فاز اول این طرح قرار دارند که 4 دهستان جیرده، چوبر، نصیرمحله، دوبخشر در شهرستان بصورت پایلوت اجرا می شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز