خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای ترافیک صومعه سرا:

امنیت جانی و مالی شهروندان اولویت اصلی شورای ترافیک است

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۹۸۴

رئیس شورای ترافیک صومعه‌سرا امنیت جانی و مالی شهروندان اولویت اصلی این شورا عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از صومعه‌سرا، حسین اسمعیل‌پور فرماندار این شهرستان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک که در سالن اجتماعات فرمانداریبرگزار شد با اشاره به مشکلات جاده‌ای در مسیرهای جاده پیربازار و جاده پونل، بر لزوم ایمن‌سازی راه اصلی و حاشیه راه توسط راه و شهرسازی تاکید کرد.

وی با تاکید بر لزوم نصب تابلوی کاهش سرعت در جاده دوگور افزود: روشنایی معابر این جاده باید در اسرع وقت اصلاح شود.

رئیس شورای ترافیک شهرستان با بیان اینکه جمع‌آوری میدان داخل‌ شهر گوراب زرمیخ به کم‌شدن بار ترافیک و خطرات احتمالی کمک شایانی کرده، تصریح کرد: امنیت جانی و مالی شهروندان اولویت اصلی این شورا است که باید رعایت شود.

فرماندار صومعه‌سرا از تخصیص اعتبار برای نصب دوربین در ورودی و خروجی شهرهای شهرستان خبر داد و گفت: با این کار هم از لحاظ ترافیکی و انتظامی و هم از لحاظ امنیتی و اجتماعی از مشکلات شهر کاسته خواهد شد.

وی ورود خودروهای سنگین را به داخل شهر معضل اصلی راه‌بندان و ترافیک دانست و خاطرنشان کرد: اجری قانون عدم ورود خودروهای سنگین به داخل شهر باعث کاهش سطح ضریب ترافیک و تصادفات‌شهری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز