خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی فرمانداری تالش:

مدیران در دفاع از اقدامات دولت تدبیر و امید قوی عمل کنند

معاون سیاسی فرمانداری تالش گفت: دولت تدبیر و امید با مردم شفاف بوده و از روی صداقت برای مردم کار می کند. علی رغم وجود مشکلات و محدودیت ها به دنبال عوام فریبی نیست.

به گزارش ایلنا از تالش، نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی شهرستان تالش در سالن اجتماعات بخشداری مرکزی این شهرستان برگزار شد.

سید جلال سید محمدی در این همایش با تبریک فرا رسیدن هفته دولت گفت:  ابعاد مختلف برنامه‌های اجرایی و اقدامات دولت لازم است برای لایه های مختلف اجتماع تبیین و اعلام شود تا مردم در جریان امور قرار گیرند .

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تالش با اشاره به نقش دهیاران به عنوان بازوان اجرایی دولت در روستاها و حلقه اتصال مردم و دولت گفت: دولت با تمامی مسائل و مشکلات و محدودیت‌های موجود تمام تلاش خود را داشته است تا در حوزه‌های مختلف منشاء خدمات برای مردم باشد و ما باید در بیان اقدامات دولت و دفاع از آن لکنت زبان نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: با مردم صریح و شفاف بوده و صادقانه برخورد کنیم، مردم بی‌ریایی و صداقت را دوست دارند.

سید محمدی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مناسبی است که عملکرد و اقدامات دولت تبیین شود گفت: علیرغم محدودیت‌های اعتباری در کشور در سه سال گذشته میزان اعتبارات و پروژه‌های افتتاح شده شهرستان هر سال بیشتر از سال گذشته بوده است و این نشان دهنده این است که دولت در این شهرستان  بیشترین کارکرد را از اعتبارات داشته و صادقانه برای مردم کار کرده است.

معاون سیاسی فرمانداری تالش با اعلام اینکه هر روز بیشتر از روز گذشته شاهد هجمه‌ها علیه دولت هستیم گفت: به بهانه‌های مختلف به دولت حمله می‌کنند و برخی عامدانه بر روی موفقیت‌های دولت چشم می‌بندند و تلاش می‌کنند یاس و نامیدی را به مردم القا کنند.

سید محمدی گفت: از طرح فیش‌های حقوقی میلیونی که ریشه در مصوبات دولت گذشته داشت، می‌خواستند برای تحت الشعاع قرار دادن موضوع اختلاس‌های میلیاردی در افکار عمومی استفاده کنند که بیداری و هوش بالای سیاسی مردم و همچنین اقدامات موثر دولت  در برخورد با آن باعث شکست این طرح شد.

وی گفت : متاسفانه علی رغم برخورد قاطع و صریح دولت با متخلفان در موضوع فیش‌های حقوقی برخی تریبون‌ها همچنان بدون اشاره به برخورد قاطع دولت از این موضوع علیه دولت تدبیر و امید استفاده می کنند. حال آنکه دولت در این خصوص شفاف عمل کرده و خط قرمزی اعلام نکرده و ریاست محترم جمهوری صریحا" اعلام داشت که با کسی عقد اخوت نبسته است و با متخلفان برخورد کردند.

معاون سیاسی فرمانداری تالش خطاب به دهیاران گفت: به عنوان عضوی از خانواده دولت با تمام توان و صادقانه در تحقق اهداف و برنامه‌های دولت تدبیر و امید همواره همگام و همدل با آن باشیم.

وی گفت: دولت تدبیر و امید با مردم شفاف بوده و از روی صداقت برای مردم کار می‌کند. علی‌رغم وجود مشکلات و محدودیت‌ها به دنبال عوام فریبی نیست. بلکه به دنبال اصلاح امور و خرابی‌هایی است که از گذشته به جا مانده است.

سید محمدی افزود: دولت برای تحقق برنامه‌های خود نیاز به مشارکت و حضور مردم دارد و هرچقدر این همراهی و همگامی بیشتر باشد، تحقق برنامه‌های دولت ملموس تر خواهد شد.

کد خبر : ۴۰۳۵۹۰