خبرگزاری کار ایران

در دیدار رئیس باشگاه پژوهشگران جوان با مسرور مطرح شد:

تاسیس شهر بین‌المللی دانایی در منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۰۰۲

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با مدیر عامل منطقه آزاد انزلی دیدار و در خصوص راهکارهای همکاری‌های دو جانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، در این دیدار مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، آمادگی سازمان متبوع خود را برای همکاری در زمینه تأسیس شهر دانایی در این منطقه اعلام کرد و اظهار داشت: از اجرای چنین طرحی در سطح منطقه و بعد از ارائه طرح توجیهی و مشخص شدن میزان حمایت و نقش سازمان منطقه آزاد انزلی در احداث شهر دانایی استقبال می کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزادانزلی از برنامه‌های مختلف سازمان برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تجاری سازی ایده ها و حمایت از سرمایه گذاران طرح های فناور در جهت عملیاتی سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دراین منطقه خبر داد و افزود: منطقه آزاد انزلی در هفته دولت میزبان نمایشگاه فن بازار کشور است که از 3 الی 5 شهریور ماه با شرکت بیش از 96 دانشگاه، موسسات پژوهشی، پارک‌های علم و فن آوری و مراکز رشد کشور و موسسات مالی و اعتباری  برگزار می‌شود.

کریم زارع رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار با بیان اینکه منطقه آزاد انزلی و استان گیلان از ظرفیت های علمی بالایی برخوردار است پیشنهاد تأسیس شهر بین‌المللی دانایی را در این منطقه مطرح کرد و خواستار همکاری دو جانبه در زمینه‌هایی‌همچون برگزاری دوره های خارجی دانشگاه های بین المللی، بهره گیری از ظرفیت‌های باشگاه برای انجام طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی در منطقه آزاد انزلی شد.

وی از اقدامات سازمان منطقه آزاد انزلی که منجر به تحولات مناسبی در توسعه شاخص‌های علمی در منطقه شده است، قدردانی کرد و گفت: می‌توان با استفاده مزایا و ظرفیت‌های منطقه آزاد انزلی و توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان و پتانسیل‌های دانشجویان باشگاه پژوهشگران جوان اقدامات خوبی را در راستای ارتقاء علمی و صنعتی کشور انجام داد .

گفتنی است در این دیدار معاونین باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی، اعضای شورای‌اسلامی شهر بندر انزلی و تعدادی از مدیران باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان گیلان به همراه معاونین و مدیران این سازمان حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز