خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان عنوان کرد:

اشتغالزایی برای 576 نفر در شهرک صنعتی لوشان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: اکنون 115 واحد صنعتی در شهرک صنعتی لوشان مستقر هستند که در مجموع موجب اشتغالزایی برای 576 نفر شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، طهمورث لاهوتی اشکوری در خصوص اهمیت هفته دولت و ارتباط  دو سویه آن با ملت بیان کرد: هفته دولت فرصت بسیار خوبی است تا با بزرگداشت این ایام و ارج نهادن به خدمات گسترده دولت و اطلاع رسانی هر چه بهتر، مردم را از زوایای پنهان خدمات‌دهی خدمتگزاران خود آگاه کرده و این کار باعث ایجاد پیوند هرچه بیشتر و بهتر بین مردم و دولت شده و ما حصل آن انجام اقدامات خوب در جهت خدمات رسانی به ملت شریف ایران به ویژه گیلان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم هفته دولت می‌تواند کمک شایان ذکری به تحقق شعار دولت در زنده کردن امید و نشاط در قلوب مردم داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان درباره وضعیت شهرک صنعتی لوشان بیان کرد: این شهرک دارای 200 هکتار اراضی در اختیار ، 103 هکتار زمین صنعتی که 77 هکتار آن واگذار شده است و در حال حاضر 115 واحد صنعتی در آن مستقر هستند که توانسته‌اند برای 576 نفر ایجاد اشتغال کنند.

وی بیان کرد: از جمله پروژه‌های اجرا شده در این شهرک عبارتند از شبکه توزیع برق 20 کیلو ولت، شبکه روشنایی داخلی، تامین آب و شبکه توزیع آب، تامین گاز و شبکه گاز، شبکه معابر و محوطه سازی و فضای سبز، شبکه جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی، شبکه داخلی مخابرات و آشیانه و خودرو آتش نشانی است.

کد خبر : ۴۰۴۳۸۴