خبرگزاری کار ایران

فرماندار لاهیجان:

نگاه دولت تدبیر و امید به موضوعات استراتژیک و بلندمدت است

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۰۵۶

فرماندار لاهیجان گفت: نگاه دولت تدبیر و امید به تمام موضوعات یک نگاه استراتژیک و بلند مدت است.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، در پنجمین روز هفته دولت چهار پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر103 میلیارد ریال و با حضور معاونت سینمایی وزیر ارشاد  در شهرستان لاهیجان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

سید محمد احمدی ضمن خیرمقدم و خوش‌آمدگویی به حاضران طی سخنانی اظهار داشت: در کنار تمامی مباحث مربوط به عمرانی و پروژه‌ها لاهیجان مبحث فرهنگی جایگاه ویژه و مهمی در این شهرستان دارد که همیشه باید به آن پرداخت.

فرماندار لاهیجان افزود: با توجه به این غنای فرهنگی مجتمع فرهنگی لاهیجان که پس از گذشت سال‌ها از شروع آن متاسفانه هنوز به پایان نرسیده و از معاون وزیر ارشاد می‌خواهیم نسبت به این موضوع عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امسال با تلاش همه مدیران 156 طرح بالغ بر 48 میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح شد که نسبت به سال قبل 38 درصد رشد داشته و با 76درصد افزایش ریالی به بهره‌برداری رسیدند.

احمدی در پایان گفت: نگاه دولت تدبیر و امید به تمام موضوعات یک نگاه استراتژیک و بلند مدت است و تجربه ثابت کرده هر موضوع را اگر مقطعی نگاه کنیم محکوم به شکست است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز