خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر ارشاد؛

شناسنامه فرهنگی گیلان رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۱۰۰

عصر امروز در نشست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه گیلان با وزیر ارشاد، از جلد نخست شناسنامه فرهنگی‌ این استان و سریال بوقچی رونمایی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، عصر امروز در نشست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه گیلان با وزیر ارشاد که در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء رشت برگزار شد، از جلد نخست شناسنامه فرهنگی‌ این استان و سریال بوقچی  رونمایی شد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: شناسنامه فرهنگی گیلان حاصل تلاش یک ساله کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان است.

سید وحید فخرموسوی افزود: شناسنامه فرهنگی‌ گیلان جمع‌آوری شناسنامه فرهیختگان ١٦ شهرستان استان است.

وی با بیان اینکه جلد نخست شناسنامه فرهنگی‌ استان شامل شناسنامه فرهنگی شهرستان رشت منتشر شده است، تصریح کرد: به‌زودی نسخه کامل شناسنامه فرهنگی‌ استان گیلان نیز منتشر می‌شود.

فخرموسوی گفت: شناسنامه فرهنگی‌ گیلان به مرور زمان به روزرسانی می‌شود‌.

به گزارش ایلنا، در این مراسم، برای نخستین بار در کشور سریال نمایش خانگی بوقچی کاری از هنرمندان گیلانی رونمایی شد.

این سریال نخستین مجموعه نمایش خانگی تولید شده استانی کشور است که برای نخستین بار در گیلان تولید شده است. تهیه‌کنندگی سریال بوقچی را اسماعیل حاجتی و کارگردانی آن را ابوذر جلالی عهده‌دار بوده و نویسندگان سیدعلی مرتضوی‌فومنی و محمد امید، صدابردار حمید سلیمان‌زاده و مدیر تولید این مجموعه نمایشی طنز مهرداد آبسلان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز