خبرگزاری کار ایران

لاهوتی اشکوری خبر داد:

بهره‌برداری از 3 تصفیه‌خانه صنعتی گیلان تا پایان سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۵۲۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: از 6 طرح احداث تصفیه‌خانه فاضلاب در گیلان 3 طرح تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از رشت، طهمورث لاهوتی اشکوری درباره تصفیه فاضلاب کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی اظهار کرد: از سال93 تا این لحظه موضوع تجهیز تصفیه‌خانه‌ها برای ما حائز اهمیت بوده و همزمان احداث 6 تصفیه‌خانه فاضلاب را آغاز کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان افزود: اولین تصفیه‌خانه احداث شده مربوط به شهرستان رودسربود که به بهره‌برداری رسید.

وی بیان داشت: 2 طرح دیگر در شهرستان‌های  آستانه‌اشرفیه و رضوان‌شهر در برنامه است که تا پایان  سال امیدواریم به بهره‌برداری برسد.

لاهوتی با بیان اینکه از 6 طرح احداث تصفیه‌خانه فاضلاب در گیلان 3 طرح تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد:  3 طرح دیگر سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه عملیات‌اجرایی همه طرح‌های مذکور در دست اقدام است و پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد، خاطرنشان کرد: با تکمیل این طرح‌ها شهرک‌های صنعتی گیلان در مجموع به 13 تصفیه‌خانه مجهز خواهند شد.

وی با اشاره به برنامه توسعه‌ای که در شهرستان لاهیجان طرح‌ریزی شده و اجرای آن امسال شروع خواهد شد، گفت: در این خصوص در مجموع به یک رشد 2 برابری یا صددرصدی خواهیم رسید.

لاهوتی‌اشکوری افزود: منابع ملی، داخلی و عمرانی استان‌گیلان را برای اجرای پروژه مذکور مورد استفاده قرار می‌دهیم.

وی افزود: هر کدام از این طرح‌ها 6 نفر اشتغال مستقیم  و غیرمستقیم در تجهیز مواد شیمیایی و حمل نقل و... خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در پایان با بیان اینکه شهرکی که تصفیه‌خانه فاضلاب دارد، می‌تواند تا رده 6 زیست‌محیطی طبق ضوابت استقرار صنایع را در خود جای دهد، خاطرنشان کرد: این قابلیت باعث پویایی صنعت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز