خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت؛

بهره‌برداری از 21 واحد مسکونی مددجویی در آستانه اشرفیه

همزمان با هفته دولت، 21 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد شهرستان آستانه اشرفیه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از رشت،  فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه امروز در آئین رفع محرومیت و حمایت از نیازمندان در روستای جاده سرکیسم بیان کرد: کمیته امداد در راه حمایت از نیازمندان و محرومان گام‌های موثری را برداشته است.

رحیم حیدری تصریح کرد: امروز حمایت‌های کمیته امداد از اقشار محروم و نیازمند جامعه برکسی پوشیده نیست و این مهم را همواره با جدیت دنبال می‌کند.

فرماندار آستانه اشرفیه خاطرنشان کرد: توجه به تامین مسکن محرومان از اقدامات بسیار موثری است که این کمیته به خوبی آن را به انجام می‌رساند.

حیدری اظهار کرد: دولت نیز همواره تلاش دارد با ارائه اقدامات موثر رضایت‌مندی مردم در نقاط مختلف کشور را فراهم سازد تا همه از خدمات لازم بهره‌مند شوند.

رئیس کمیته امداد آستانه اشرفیه در آئین مذکور تصریح کرد: هر یک از این واحدهای مسکونی مددجویان این شهرستان با زیر بنای 45 مترمربع و با هزینه 190 میلیون ریال احداث شده است.

حسن قنبرنژآد گفت: احداث این واحدهای مسکونی از اوایل سال‌جاری آغاز و در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به خدمات عمرانی کمیته امداد شهرستان از هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت امسال اظهار کرد: در این مدت تعداد 117 مورد فعالیت عمرانی مثل ساخت و احداث واحدهای مسکونی مددجویان تحت پوشش توسط کمیته امداد شهرستان صورت گرفته است.

قنبرنژاد  گفت: در حاضر تعداد شش هزار و 220 خانوار در قالب 9 هزار و 80 نفر تحت پوشش کمیته امداد شهرستان آستانه اشرفیه قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه برای انجام این تعداد از فعالیت‌های عمرانی بیش از 113 میلیارد و 413 میلیون ریال هزینه شده است گفت: تامین مسکن خانوارهای تحت پوشش همواره از اهداف مهم کمیته امداد است.

کد خبر : ۴۰۵۸۲۹