خبرگزاری کار ایران

افتتاح 2 طرح عمران روستایی و مسکن مددجویان در ماسال

با حضور فرماندار و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان ماسال، طرح‌های آسفالت راه و پل روستایی و واحد مسکن محرومان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از  ماسال، صبح امروز  و همزمان با  آخرین روز ازهفته دولت،  یک واحد مسکن محرومان با اعتبار 200 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

افتتاح پل روستای چپه زاد شاندرمن از دیگر پروژه‌های عمرانی بود که  در آخرین روز هفته  دولت انجام پذیرفت و برای ساخت این پل که از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث شده است، بالغ بر 1500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

آسفالت راه روستایی طاسکوه به ژیه کوه به طول 1200 متر یکی دیگر از ده‌ها  پروژه  عمران روستایی بود که صبح امروز افتتاح شد.

رئیس اداره راه  و شهرسازی ماسال در مراسم افتتاح این پروژه  با بیان اینکه  برای احداث این پروژه 2400 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است افزود: در هفته  دولت امسال شاهد افتتاح 4/5 کیلومتر آسفالت راه روستایی با اعتبار قریب به 7000 میلیون ریال بودیم که با احتساب آن،  میزان برخورداری شهرستان از آسفالت راه روستایی به رقم 53 درصد رسیده است.

فرماندار ماسال نیز در این مراسم با بیان اینکه  در طول هفته ی دولت سال جاری، آسفالت راه روستاهای  چاله سرا، پنگاپشت، ورمیه، طاسکوه، سراکه و اسطلخ زیر و پل روستاهای شیخ نشین، ظهرابچی و چپه زاد و همچنین گازرسانی به 11 روستا در بخش عمران روستایی  شهرستان ماسال به بهره‎برداری رسیده است گفت:  در مجموع قریب به 80 درصد  افتتاح پروژه‌های هفته  دولت در روستاهای شهرستان صورت پذیرفته است که این امر نشانگر توجه ویژه  دولت به  ارتقای امکانات و توسعه ی زیرساخت های روستایی است.

محمود قاسم نژاد همچنین با تشکر از مشارکت عموم مردم و ادارات و نهادهای شهرستان در برپایی منظم و باشکوه برنامه‌های هفته  دولت، اظهار امیدواری کرد: روند رو به جلوی توسعه شهرستان، همچنان با شتاب بیشتر تداوم داشته باشد.

به گزارش ایلنا،دیدار فرماندار و مسئولین شهرستان ماسال با خانواده‌های شهداء و یادواره  شهدای کارمند و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر حسن ختام برنامه‌های هفته  دولت ماسال بود که در مسجد جامع ماسال برگزار شد.

کد خبر : ۴۰۵۸۷۰