خبرگزاری کار ایران

در آخرین روز هفته ی دولت برگزار شد؛

مراسم تجلیل از کارکنان نمونه شهرستان لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۹۳۱

در آخرین روز هفته دولت در مراسمی کارکنان نمونه شهرستان لاهیجان تجلیل شدند

به گزارش ایلنا از لاهیجان، سید محمد احمدی در این مراسم  بیان داشت: از  سال 89  سیاست‌های کلی اداری  توسط  مقام معظم  رهبری  به دولت  ابلاغ شد، این سیاست  که در 26 بند  آمده  تکالیف کارمندان  در آن مشخص گردید که انتظار دارم کلیه کارکنان ادارات  و نهادها با مطالعه دقیق  این سیاست کلی گام موثری در جهت پیشبرد  اهداف نظام  جمهوری اسلامی  و مردم که ولی نعمت  ما هستند  برداشته شود.

وی گفت: تمام برنامه‌های اداری براساس این سیاست کلی تدوین و اجرایی می‌شود و علت اصلی مشکلات در روند اجرایی اداری برمی‌گردد به عدم آگاهی  کارکنان  به این سیاست‌های  ابلاغی.

 احمدی با بیان اینکه معرفی افراد حاضر به عنوان کارمند نمونه نشان این نیست که بقیه کارکنان  نمونه نیستند و یا ضعیف هستند بلکه همه کارکنانی که به نوعی  جهاد اداری می‌کنند از نظر ما نمونه  هستند  اما جمع حاضر به عنوان  نماینده سایر کارکنان محسوب می‌شوند و انتخاب این کارکنان  برای بالا بردن انگیزه بقیه کارکنان  در انجام وظایف محوله  است.

فرماندار شهرستان لاهیجان  در ادامه سخنانش  به فرازهایی از سیاست 26 گانه اداری ابلاغی مقام معظم  رهبری اشاره  و بیان  کرد: اولین  بند این سیاست کلی نهادینه‌سازی فرهنگ سازمانی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی  است و آن چیزی را که باور داریم  همان نهادینه خواهد شد.

وی در پایان گریزی به سند چشم‌انداز  1404 زد و گفت: تمام تلاش حاکمیت و نظام و دولت این است که به تولید علم و فن‌آوری متکی بر نیروی انسانی دست پیدا کنیم و از هر کاری برای ترقی خود استفاده نکنیم بلکه پله‌های ترقی را بشناسیم و برای بالا رفتن  پله‌ها  دقت داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز