خبرگزاری کار ایران

با حضور شهردار رشت؛

پل شهید پوراسماعیلی پل طالشان رشت افتتاح شد

پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت، پل سواره رو شهید پوراسماعیلی محله پل طالشان رشت افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از رشت،پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور  سید محمدعلی ثابت قدم شهردار رشت،  پل سواره رو شهید پوراسماعیلی محله پل طالشان رشت افتتاح شد.

 شهردار رشت در این مراسم ضمن قدردانی از صبر و حوصله مردم شهرک پل طالشان در اجرای راه اندازی پل سواره رو شهید پوراسماعیلی محله پل طالشان رشت اظهار داشت: ارائه خدمات به مناطق کمتر برخوردار از مهم ترین برنامه های شهرداری است.

وی، با تاکید بر  تسریع در اجرای پروژه های زیرساختی با الویت در نقاط کم برخوردار یادآور شد: دسترسی یک اصل است که باافزایش حساسیت مسئولین شهری نسبت به آن، بسیاری از موضوعات و مشکلات، چه به لحاظ اقتصاد منطقه و محل و چه به لحاظ نوع دسترسی به سایر محلات و نقاط دیگر شهر حل خواهد شد.

شهردار رشت در ادامه توجه به  فضاهای عمومی شهری از جمله احداث پارک ها، موضوعات سرای محلات و مباحث زمینهای ورزشی را در افزایش نگاه محله محور موثر دانست و گفت:  با راه اندازی این پل قطعا علاوه بر دسترسی آسان مردم محل به خیابان اصلی،  قابلیت بهتری در اتصال دو محله  بوجود خواهد آمد.

 ثابت قدم با قدردانی از دست اندرکاران پروژه فوق تصریح کرد: بهسازی حاشیه رودخانه ها و هدایت آن  به سمت استفاده بهینه در راستای ایجاد فضای سبز از دیگر برنامه امروزه شهرداری و شورا است  تا به این ترتیب گامی موثر در توز یع یکسان خدمات شهری در مناطق مختلف برداشته خواهد شد.
کد خبر : ۴۰۶۷۰۲