خبرگزاری کار ایران

در قالب کاروان راهیان نور انجام شد؛

اعزام 120 نفر از کارکنان اداره راه و شهرسازی گیلان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۴۹۶

120 نفر از کارکنان و بسیجیان اداره‌کل راه و شهرسازی گیلان ، در قالب کاروان راهیان‌نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، در این مراسم نازک کار مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان با ابراز خرسندی از این حرکت فرهنگی‌گفت: این سفر معنوی در راستای ترویج و نشر فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و یادآوری حماسه‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس کاروان زیارتی راهیان نور به منطقه غرب کشور با حضور کارکنان و بسیجیان صورت خواهد پذیرفت.

مهندس نازک کار یادآور شد: کاروان راهیان نور این اداره کل از کلیه مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس غرب کشور بازدید و از نزدیک با رشادت‌ها و فداکاری‌های بزرگ مردان حماسه و ایثار آشنا خواهند شد.

سردار کاظم پور جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان نیز با حضور در جمع کارمندان این اداره کل با اشاره به اهداف اعزام کاروان راهیان نور تصریح کرد: ما همواره وظیفه داریم یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه‌ داریم و فراهم کردن شرایط برای حضور در مناطق جنگی بخشی از رسالت ما را به انجام می‌رساند و از این طریق می‌توانیم پیام شهدا را به خانواده‌ها به ویژه نسل جوان انتقال دهیم.

در ادامه احمدپورمقدم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل راه و شهرسازی گیلان با قدردانی از مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان به دلیل فراهم کردن شرایط حضور کارمندان این اداره به مناطق جنگی کشور، افزود: کاروان راهیان نور این اداره کل به مدت پنج روز از تمام مناطق جنگی در هشت سال دفاع مقدس از جمله  مناطق عملیاتی، کرمانشاه و یادمان‌های سومار‌، نفت شهر، گیلانغرب، پاوه، بازی‌دراز،اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب و ... بازدید می‌کنند و از نزدیک با رشادت‌ها و فداکاری‌های بزرگ‌مردان حماسه و ایثار آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: همزمان با فرا رسیدن ایام پرفیض‌ماه ذی‌الحجه و همنوا با زائران بیت‌الله‌الحرام، مراسم دعای عرفه روز یکشنبه 21 شهریور در قصرشیرین ومرز خسروی با حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی غرب کشور برگزار می‌شود.

شایان ذکر است در مراسم بدرقه این کاروان، سردار کاظم‌پور جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان، سرهنگ حبیبی رئیس سازمان بسیج کارمندان استان گیلان، و جمعی از مدیران و رؤسای ادارات ستادی و شهرستانی اداره کل راه و شهرسازی استان حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز