خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان مطرح کرد:

استفاده از ظرفیت‌های گیلان برای رونق صنعت نساجی

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۲۴۰

معاون هماهنگی اموراقتصادی وتوسعه منابع استاندار گیلان گفت: صنعت نساجی سابقه ای کهن در گیلان دارد و برای شکوفایی آن از ظرفیت های موجود در استان استفاده می کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدحسین اصغریان در جریان بازدید از خطوط تولید شرکت ریسندگی خاور، با ابراز خرسندی از بازسازی و آغاز به کار مجدد این واحد نساجی گفت: صنعت نساجی یکی از پربازده‌ترین صنایع در کشور است و سرمایه‌گذاری در آن علاوه بر تأمین سهم بزرگی از اشتغال، ارزش افزوده فراوانی در بر دارد.

وی تصریح کرد: بخش اعظمی از مواد اولیه مورد نیاز در صنعت نساجی از داخل کشور قابل تأمین است و می‌توانیم با برنامه‌ریزی برای ایجاد رونق در این صنعت علاوه بر تأمین اشتغال پایدار از ارزبری در اثر واردات منسوجات و ورود کالاهای بی کیفیت خارجی به داخل کشور جلوگیری کنیم.

 وی با اشاره به دستاوردهای‌ توسعه و بازسازی واحدهای تولیدی و دستیابی به رونق صنعتی در گیلان گفت: توسعه صنایع کوچک و متوسط متضمن افزایش تولید و اشتغال است، از این روکمک به حل مشکلات واحدهای کوچک و متوسط با عزم مدیران استان و در رأس آن با همت استاندار گیلان در قالب کارگروه ایجاد رونق در صنایع کوچک و متوسط به طور جدی در حال پیگیری است.

گفتنی است شرکت ریسندگی خاور با ایجاد اشتغال برای 200 نفر و تولید انواع نخ از الیاف طبیعی و مصنوعی (پنیه - پلی استر- ویسکوز) با ظرفیت تولید ٧ تن در روز در حال فعالیت است و ظرفیت افزایش خطوط تولید در زمینه‌های بافندگی، چاپ، تکمیل ودوخت ودوز را داراست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز