خبرگزاری کار ایران

در ۴۸ ساعت گذشته انجام شد؛

پوشش ۲۲ مورد حریق،حادثه توسط آتش نشانان رشت

آتش‌نشانان و تیم‌های امداد و نجات ۱۲ ایستگاه آتش نشانی در ۴۸ ساعت گذشته ۲۲ مورد حریق، حادثه و همچنین خدمات ایمنی به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی بیان کرد: مرکز ستاد فرماندهی و کنترل ۱۲۵ آتش نشانی در ۴۸ ساعت گذشته پاسخگوی ۹۵۹  تماس شهروندان بوده که از این تعداد  بالغ بر ۲۲ مورد حریق، حادثه و خدمات ایمنی به شهروندان ارائه شد.

وی تصریح کرد: مجموع این عملیات‌ها با ۵۱ مرتبه خروج خودروی اطفایی و نجات جهت پوشش ۲ مورد آتش‌سوزی منزل مسکونی، ۶ مورد زنده‌گیری حیوانات و رهاسازی،۷ مورد قفل درب و محبوس شدن افراد در منزل مسکونی، خودرو و آسانسور، ۲ مورد حریق خودرو، ۱ مورد حریق علفزار و ۴  مورد خدمات ایمنی بوده است.   

مومنی با اشاره به اینکه در پی آتش گرفتن خودروی سواری به علت شارژ غیر اصولی گاز مایع در مکان غیر استاندارد  شاهد سوختگی خودرو و مصدومیت راننده بودیم افزود: به رانندگان توصیه می‌شود هر گونه نصب و یا سوخت‌گیری گاز خودرو را در مکان‌های مجاز و توسط افراد متخصص انجام دهند تا به واسطه بی‌احتیاطی‌های این چنینی شاهد آتش سوزی و آسیب دیدن افراد نباشیم.

کد خبر : ۴۱۰۳۸۲