خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

تبلیغ کالای ایرانی و گیلانی توسط رسانه‌ها ضروری است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که شاهد مصرف روز افزون کالای ایرانی و گیلانی باشیم.

به گزارش ایلنا از رشت، طهمورث لاهوتی اشکوری در نشست با مدیر سروش صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: امروز ما در جهانی زندگی می‌کنیم که رسانه‌های همگانی، روزنامه‌ها، مجلات، سینما و تلویزیون نقش کلیدی و مهمی را دارند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان تصریح کرد: با توجه به توسعه روز افزون تجارت، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی‌ترین ابزارهای آن اهمیت بسیار یافته است. هرچند تبلیغات موضوعی تازه نیست اهمیت آن به جایی رسیده است که تصور تجارت جدای از تبلیغات با شیوه مدرن غیر ممکن است.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به خصوص رادیو و تلویزیون نقش تسریع کننده‌ای را دارند و در همین راستا، صدا و سیمای مرکز گیلان می‌تواند حامی بزرگی برای واحدهای صنعتی در ایجاد بازار داخلی و رونق بخشی به آن باشد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: رسانه‌ها در شرایط کنونی یکی از مهمترین دستاوردهای پیشرفت بشری و یکی از با ارزشترین وسایل آگاهی رسانی همگانی هستند که پیوسته و با سرعت بالایی به دلیل جایگاه و اهمیت کلیدی و مطابق نیازمندی متقاضیان در حال گسترش و فراگیری‌اند.

وی اظهار کرد: امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که شاهد مصرف روز افزون کالای ایرانی و گیلانی باشیم.

کد خبر : ۴۱۰۴۱۲