خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبر داد:

افزایش کشفیات مواد مخدر در گیلان

استاندار گیلان گفت: کشفیات مواد مخدر در نیمه نخست امسال افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا از رشت ، محمدعلی نجفی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد با قدردانی از حضور خوب و مجدانه مدیران در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: با هماهنگی و عملکرد خوب نیرو‌های انتظامی و امنیتی و سایر مدیران نتایج خوبی را در امر مبارزه با مواد مخدر شاهد هستیم.

وی با اشاره به افزایش 43 درصدی کشفیات مواد مخدر در نیمه نخست امسال گفت:  تا بیست وششم مرداد 931 کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان کشف شد.

استاندار گیلان افزود: این افزایش  نتیجه تعامل و همدلی بین دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و قضایی است والحمدا... استان گیلان یکی از استان‌های موفق در زمینه مبارزه با مواد مخدر است.

نجفی مبارزه با مواد مخدر را کاری بزرگ و نیازمند داشتن تخصص دانست و افزود: باتوجه به حساسیت موضوع در این بخش دست‌اندرکاران امر باید از تخصص لازم برخوردار باشند.

استاندار گیلان از حساسیت دولت نسبت به موضوع مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: در تمامی سمینارهای استانداران بحث مبارزه با مواد مخدر همواره یکی از موضوعات مطرح در این نشست‌ها است .

نجفی تاکید کرد: از این حیث بنده نیز از همه دست‌اندرکاران انتظار دارم که با همه توان خود در این امر فعالیت نموده و حوزه کاری خود را افزایش دهند.

در پایان وی با توجه به ایجاد مرکز ماده 16 برای جمع آوری معتادین متجاهر در رشت از تلاش مجموعه شهرداری و اعضاء شورای شهر رشت و همچنین همکاری خوب مدیر کل آموزش و پرورش استان تقدیر کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی استان هم تلاش خود را در این راستا با سرعت بیشتر ادامه دهند.

کد خبر : ۴۱۲۱۸۰