خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان:

حل مشکلات جامعه کارگری نیازمند تقویت تشکیلاتی آن است

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان گفت: ورود سرمایه‌گذار و تقویت صنعت می‌تواند در بهبود وضعیت کارگری موثر باشد، اما مسئله مهمتر آن است که حل مشکلات جامعه کارگری نیازمند تقویت تشکیلاتی آن است.

به گزارش ایلنا از رشت، اعضای تشکیلات خانه کارگری شاخه گیلان با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

کیوان محمدی در این دیدار  با بیان اینکه تلاش می‌کنیم مسائل و مشکلات جامعه کارگری به مسئولان امر در مرکز منعکس شود گفت: ورود سرمایه‌گذار و تقویت صنعت می‌تواند در بهبود وضعیت کارگری موثر باشد، اما مسئله مهمتر آن است که حل مشکلات جامعه کارگری نیازمند تقویت تشکیلاتی آن است. اگر همه به هم کمک کنند وضعیت بهتری را برای گیلان شاهد خواهیم بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان خطاب به جمع حاضر بر علم محوری تأکید کرد و گفت: هیچ مشکلی بدون تکیه بر علم حل نخواهد شد. می‌باید به دانشمندان جامعه اعتماد کنید و فرزندان خود را به علم آموری ترغیب کنید.

وی خاطرنشان کرد: بهترین راه آن است که مسائل، پیشنهادات و خواسته های خود را مکتوب و به صورت علمی ارائه دهید تا با بهره‌گیری از گیلانیان صاحب نظر و دارای مسئولیت در کشور در جهت رفع مشکلات گیلان برآییم. ما نیز در حد امکان از هیچ کمکی در جهت ارتقای وضعیت کارگری استان دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این دیدار تعدادی از افراد حاضر در جلسه به بیان مسائل، مشکلات و دغدغه‌های تشکیلات خانه کارگری استان پرداختند. 

تأمین امنیت شغلی برای کارگران، همسان سازی تشکیلات کارگری، افزایش حقوق بازنشستگان، افزایش مراکز تخصصی درمانی و بهداشتی تحت پوشش تأمین اجتماعی و  اختصاص وام‌های کم‌بهره به کارگران از جمله مسائلی بودند که اعضای تشکیلات خانه کارگری استان به آن اشاره و خواستار توجه ویژه در این خصوص شدند.

کد خبر : ۴۱۴۰۸۹