خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار گیلان:

باید از ظرفیت محرم برای ارائه سبک صحیح زندگی بهره بگیریم

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۱۷۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: باید از ظرفیت عظیم محرم، برای ارائه سبک صحیح زندگی ایرانی و اسلامی بهره بگیریم.

به گزارش  ایلنا از رشت، محمد احمدی‌پور امروز در جلسه شورای فرهنگی عمومی گیلان، با تاکید بر ضرورت پرهیز از خرافه و مردم آزاری در مراسم سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) بیان داشت: می‌بایست از ظرفیت عظیم محرم در راستای ارائه سبک صحیح زندگی استفاده کرد و در این راه از روحانیان، پژوهشگران و کارشناسان آگاه بهره گرفت.

وی افزود: آنچه امروز در جامعه موجب نگرانی است، سبک زندگی است که می‌بایست در کنار مسائلی همچون دشمن ستیزی و فرهنگ عاشورایی به آن پرداخته شود که این موضوع، نیازمند ظرافت و آسیب‌شناسی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این نشست، فرهنگ عاشورایی را یک فرهنگ عمومی توصیف و اظهار کرد: نهادهای فرهنگی باید از این سفره پر نعمت بهره مند شوند.

فیروز فاضلی گفت: امروز به قوت فرهنگ عاشورایی در جامعه، مخاطب در دسترس است و می‌بایست از این فرصت عظیم در راستای انجام کارهای فرهنگی بهره جست.

جلسه شورای فرهنگ عمومی گیلان در آستانه فرا رسیدن ماه محرم، امروز (دوشنبه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز