خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان:

افزایش احساس امنیت جزو اهداف برنامه‌های هفته ناجاست

فرمانده انتظامی گیلان گفت: افزایش احساس امنیت و رضایت‌مندی مردم جزو اهداف برنامه‌های هفته ناجا است.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار محمدرضا میرحیدری صبح امروز در آستانه فرا رسیدن هفته ناجا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پلیس نقش کلیدی در امنیت اجتماعی دارد، اظهار کرد: مردم مهم‌ترین رکن در پیشگیری اجتماعی و سرمایه و تکیه‌گاه پلیس محسوب می‌شوند.

میرحیدری آغاز برنامه‌های هفته ناجا را از 9 تا 15 مهر ماه عنوان کرد و بیان داشت: برنامه‌های هفته ناجا با شعار همه با هم برای امنیت و آرامش برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: با توجه به تقارن برنامه‌ها با ماه محرم، تجلیل از کارکنان انتظامی استان را برنامه‌ریزی کردیم.

وی معرفی کارنامه یک ساله پلیس به مردم را از جمله برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: افزایش احساس امنیت و رضایت‌مندی مردم جزو اهداف برنامه‌های هفته ناجا است.

فرمانده انتظامی گیلان افزایش جلب مشارکت‌های مردمی در توسعه امنیت را از دیگر اهداف برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: استقرار سلامت اداری در حوزه پلیس از اهداف ماست.

میرحیدری در ادامه به عملکرد این نیرو در نیمه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت: در این مدت وقوع جرم در استان 17 درصد کاهش داشته است.

وی نشر اکاذیب و هتک حیثیت را با 132 درصد افزایش وقوع در گیلان ذکر کرد و گفت: در این زمینه 128 درصد افزایش کشفیات داشتیم.

فرمانده انتظامی گیلان از افزایش 177درصدی افزایش مزاحمت اینترنتی در مدت مذکور خبر داد و اذعان داشت: در نیمه نخست سال جاری در زمینه مذکور 340 درصد افزایش کشف داشتیم.

کد خبر : ۴۱۴۷۹۰