خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

ارتقای امنیت طبق ارزیابی پلیس پیشگیری ناجا در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۳۶۰

فرمانده انتظامی گیلان از ارتقای امنیت طبق ارزیابی پلیس پیشگیری ناجا در استان خبر داد و گفت: پلیس گیلان با همکاری مردم رتبه دوم کنترل جرایم و کاهش سرقت‌ها در کشور را کسب کرده است.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار محمدرضا میرحیدری امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در گیلان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: پلیس گیلان 444 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

فرمانده انتظامی گیلان مردم را رکن اصلی ایجاد و حفظ امنیت عنوان کرد و بیان داشت: امنیت حاکم بر جامعه مرهون ایثار و گذشت جانبازان و صبر و استقامت آزادگان و ایثارگران است.

میرحیدری‌خاطرنشان کرد: مردم پلیس را خادم خود می‌شناسند و ایجاد ایستگاه، پاسگاه و حضور پلیس در جامعه از مطالبات عمومی است.

میرحیدری، مبارزه با اشرار و حراست از مرزها و کیان اسلامی در مقابله با متجاوزان و سوداگران مرگ را از فعالیت‌های پلیس خواند و بیان کرد: اخلاص و فداکاری پلیس موجب شده در قلب مردم باشد.

فرمانده انتظامی گیلان، بر جلب رضایتمندی مردم در راستای رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا تأکید کرد و افزود: یکی از وظایف پلیس ارائه خدمت صادقانه به مردم است.

میرحیدری عناصر پلیس را پیگیر مصالح جامعه و نظام ذکر کرد و افزود: مصالح سازمانی بر مصالح شخصی پلیس ارجحیت دارد.

وی از ارتقای امنیت طبق ارزیابی پلیس پیشگیری ناجا در استان خبر داد و گفت: پلیس گیلان با همکاری مردم رتبه دوم کنترل جرایم و کاهش سرقت‌ها در کشور را کسب کرده است.

میرحیدری با بیان اینکه امر مذکور یکی از نشانه‌های مشاوره، همراهی و همدلی مردم و دستگاه‌ها با پلیس است، خاطرنشان‌کرد: طبق داده‌های سامانه 197 رضایتمندی مردم در گیلان رشد قابل توجهی داشته و این امر از افتخارهای پلیس است.

وی خواستار مشارکت مردم و دستگاه‌های مختلف و همراهی آنها با مجموعه انتظامی شد و اظهار کرد: امنیت در تعالی کشور جایگاه ویژه‌ای دارد و از مهم‌ترین نعمت‌ها و برکت‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

رئیس پلیس گیلان تصریح کرد: نیروی انتظامی براساس عقلانیت مشارکت مردم را به عنوان مهم‌ترین بخش فعالیت این نهاد پذیرفته و سرمایه اصلی خود می‌داند.

میرحیدری توقع مردم از این نیرو را برقراری امنیت عنوان کرد و افزود: به لطف الهی، برکت خون شهدا و گذشت و ایمان مردم، ایران اسلامی از امن‌ترین نقاط جهان است.

وی اذعان داشت: اکنون شرایط مطلوبی در کشور حاکم است اما کشورهای تحت حمایت استکبار جهانی با وجود استقرار پایگاه‌های آمریکا و انگلیس در منطقه وضعیت ناامنی دارند.

فرمانده انتظامی گیلان افزود: برای اصلاح و برطرف کردن مشکلات از نقطه نظر نخبگان و فرهیختگان، دانشجویان، طلاب و اقشارمختلف جامعه استفاده می‌کنیم.

میرحیدری به کسب رتبه نخست رضایتمندی مردم در راستای اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری توسط این نهاد اشاره کرد وافزود: پلیس اقدام‌های ارزنده‌ای به منظور رعایت حقوق شهروندی طراحی کرده و طبق رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا دنبال می‌کند.

وی اظهار کرد: امروز پلیس به‌جای تکیه به ابزارهای سخت‌افزاری، تهدید و فشار، روش‌های علمی را سرلوحه ماموریت خود قرار داده است.

وی با اشاره به استفاده از نقطه نظر مردم در قالب انتقادها، شکایت‌ها و پیشنهادها به صورت داوطلبانه با ایجاد سامانه دفتر نظارت همگانی 197، بیان کرد: پلیس به‌دنبال شناخت مشکلات و نارسایی‌ها در روند اجرای ماموریت‌های خود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز