خبرگزاری کار ایران

تفاهمنامه همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان و بسیج مهندسان منعقد شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: می‌توانیم با رشد و توسعه کشاورزی و صنعت به عنوان دو قطب بزرگ اقتصادی اهداف شعار سال را در این استان محقق سازیم.

به گزارش ایلنا از رشت، در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و نمایندگان سازمان بسیج سازندگی و سازمان بسیج مهندسان صنعتی گیلان، جزییات تفاهمنامه همکاری فی‌مابین آنها در راستای حمایت از صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طهمورث لاهوتی اشکوری در حاشیه انعقاد این تفاهمنامه همکاری گفت: یکی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی صنعت است که رهبر معظم انقلاب آن را به صنعت درون‌زا و برون‌گرا و افسران جنگ اقتصادی را به مدیران تولید و واحدهای تولیدی تعبیر کرده‌اند.

وی اظهار کرد: در راستای اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از صنعت وتولید، جلساتی با حضور نمایندگان سازمان‌های بسیج سازندگی و مهندسین صنعتی در جهت عارضه‌یابی و کمک به واحدهای تولیدی برگزار شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در خصوص این تفاهمنامه گفت: در راستای همکاری‌های مشترک در زمینه‌های علمی و تحقیقات کاربردی، استفاده بهینه از ظرفیت‌‏ها، امکانات و توانایی‏‌های علمی و فنی موجود همکاری و حمایت از واحدهای راکد و نیمه فعال، تقویت و توسعه کلینیک صنعتی، حمایت از واحدهای تولیدی تبدیلی کشاورزی و صنایع غذایی این استان تفاهم‌نامه فی‌مابین امضاء شد.

وی بیان کرد: برگزاری سمینارهای مشترک، همکاری مشترک در نشست‌های ترویجی برای جامعه هدف و تبادل تجربیات، استفاده از ظرفیت بالقوه اساتید، کمک به بازاریابی و فروش محصولات دارای فناوری، همکاری مشترک در زمینه جذب منابع و اعتبارات استانی، مردمی در راستای حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های کاربردی و توسعه‌ای و غیره از جمله اهداف این تفاهم‌نامه فی مابین است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: با توجه به حضور فارغ التحصیلان حوزه صنعت و معدن در استان که این خود پتانسیلی قوی برای گیلان محسوب می‌شود می‌توانیم با یک برنامه ریزی مدون مشکلات صنایع را رفع کرده و با رشد و توسعه کشاورزی و صنعت به عنوان دو قطب بزرگ اقتصادی اهداف شعار سال را در این استان محقق سازیم.

کد خبر : ۴۱۵۸۱۴