خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت:

اقتدار نیروی انتظامی باید در همه سطوح حفظ شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۷۷۵

فرماندار شفت تاکید کرد که اقتدار نیروی انتظامی باید در همه سطوح حفظ شود.

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی عصر امروز در نشست با فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تقدیر از تلاش‌های سبزپوشان این نیرو تصریح کرد: امنیت پایدار متضمن توسعه پایدار و این امر خود مستلزم اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی است و فرمانداری از هیچ کوششی برای حفظ اقتدار این نیرو در شهرستان دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به مساله اساسی وجود احساس امنیت در جامعه خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در سال‌های پس از ادغام، توانسته سرمایه اعتماد عمومی را بدست آورد و امروز میان جامعه دارای مقبولیت است.

رییس شورای تامین شهرستان افزود: براساس آموزه‌های مذهبی، نیروی انتظامی در برخورد با اشرار و مجرمان با اقتدار و در برخورد با مردم با رأفت و رحمانیت اسلامی برخورد می‌کند.

فرماندار شفت با تاکید بر اینکه اقتدار نیروی انتظامی باید در همه سطوح حفظ شود، بیان داشت: شورای تامین شهرستان شفت تمام تلاش خود را برای حفظ این اقتدار به کار خواهد بست.

وی با اشاره به اینکه آمارها نشان می‌دهد تلاش نیروی انتظامی شهرستان شفت موثر بوده، گفت: باید زمینه‌های امنیت در شهرستان فراهم باشد تا بتوانیم بستر حضور سرمایه‌گذاران را در شهرستان فراهم کنیم.اگر امنیت وجود نداشته باشد سرمایه‌گذاران رغبتی برای حضور در شهرستان نخواهند داشت.

محسنی در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های پرسنل نیروی انتظامی شهرستان شهرستان شفت ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان آرامش عمومی شهرستان شفت تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز