خبرگزاری کار ایران

در خطبه‌های نماز جمعه تالش مطرح شد:

دعوت امام جمعه تالش از مردم برای شرکت در سرشماری اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۶۰۲

خطیب جمعه تالش با تاکید بر اینکه سرشماری نفوس و مسکن بهتر است بصورت اینترنتی انجام شود، صرفه جویی در وقت، هزینه و مطلوب بودن این روش را از مزایای این روش عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تالش، حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاری در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به 16 مهر سالگرد حمله شیمیایی عراق به شهر سومار بیان داشت: امروزه معلوم شده است که کشورهای غربی که در رأس آن ها آمریکا قرار دارد عراق را به سلاح شیمیایی مسلح کردند.

وی افزود: استفاده از سلاح‌های شیمیایی ابتدا در جبهه‌ها و بعد به شهرها کشیده شد و هیچ مجمع جهانی اعتراضی نکرد و کسی نبود که از حقوق بشر حرف بزند، امروز هم همینطور است.

انصاری گفت: آن‌همه جنایات عربستان در کشور یمن انجام داد و می‌دهد و هیچ اعتراضی به این جنایات در مجامع بین المللی مطرح نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه سرشماری نفوس و مسکن بهتر است بصورت اینترنتی انجام شود،تصریح کرد: برای صرفه جویی در وقت، هزینه و مطلوب بودن این روش مردم در سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی شرکت کنند.

انصاری  همچنین با اشاره به نخستین سالروز شهادت سردار همدانی ضمن تجلیل از رشادت ها و خدمات این شهید، خاطرنشان کرد: سردار همدانی علاوه بر رشادت‌هایی که داشتند از نظر اخلاقی نیز سرآمد بودند.

وی با اشاره به اینکه مردم خواستارتسریع در روند برخور با خاطیان فیش‌های نجومی بیان داشت: مردم انتظار دارند هر چه سریعتر با این حقوق های نامتعارف برخورد جدی صورت بگیرد.

امام جمعه تالش  با انتقاد از اعلام آمار متناقض در خصوص فیش های نجومی گفت: از دولت و مجلس می خواهیم با این پدیده زشت برخورد قاطع و وجوه را به بیت المال بازگردانند.

انصاری با اشاره به عاشورا و قیام سید و سرور شهیدان بیان داشت: فلسفه عاشورا و قیام امام حسین (ع) بنا به گفته خود امام(ع)  برای احیاء دین جدش ، نبی مکرم اسلام(ص) واحیاء امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به در پیش بودن تاسوعای حسینی گفت: حضرت عباس (ع) در کنار اخلاق ، غیرت و محبت و ویژگی‌های بسیار دیگر؛ شاخصه ی بزرگی به نام پیروی از ولایت داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز