خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

ماه محرم و عبرت‌های عاشورایی یک فرصت استثنایی برای بصیرت افزایی در جامعه اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۷۸۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم گفت: ماه محرم و عبرت‌های عاشورایی یک فرصت استثنایی و مناسب برای بصیرت افزایی در جامعه اسلامی است.

به گزارش ایلنا از رشت، طهمورث لاهوتی اشکوری ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ماه محرم اظهار داشت: ماه محرم و عبرت‌های قیام سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) یک فرصت مناسب و استثنایی برای بصیرت افزایی جامعه، تبیین توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و چگونگی مقابله با آن‌هاست.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های‌صنعتی گیلان تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام در پی تفرقه‌افکنی و ایجاد شکاف در بین مردم و مسئولان هستند که باید همه با توجه به فصل الخطاب بودن فرمایشات مقام معظم رهبری هوشیار و آماده باشند.

لاهوتی اشکوری اضافه کرد: دشمنان اسلام به این مهم که امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا چراغ راه جهان اسلام است به‌خوبی واقف هستند و در همین راستا با تهدیدات نرم و برنامه‌ریزی توطئه‌های شوم سعی در دوری مردم از فرهنگ عاشورایی دارند.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خاطرنشان کرد: ماه محرم بهترین فرصت خودسازی و بصیرت افزایی است که باید سیره نورانی ائمه معصومین(ع) و پیام نهضت حسینی را سرلوحه امور خود قرار دهیم و خودسازی، ایثارگری، نماز اول وقت، ادب، انسانیت و تقوا، مبارزه با ظلم و ستم، امربه‌معروف و نهی از منکر و ...  از جمله پیام‌های گران‌قدر حماسه حسینی است که باید در این مفاهیم ارزنده تدبیر کرده و تلاش کنیم آن‌ها را در زندگی خود نهادینه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز